شور عاطفه‌ها، فرصتی برای کمک به یکدیگر است

شیراز(پانا)- به گفته معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس، در دین و شریعت و آموزه‌های اجتماعی و اسلامی، گذشت از خود و کمک به دیگران بسیار اهمیت دارد و هرگز نباید نسبت به افرادی که زندگی سختی دارند بی تفاوت بود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
شور عاطفه‌ها، فرصتی برای کمک به یکدیگر است

جهانبخش بانشی در آیین آغاز شور عاطفه‌ها که همزمان با سراسر کشور در دبستان دخترانه فیض آموزش و پرورش ناحیه 1 شیراز برگزار شد، اظهار کرد: ویروس کرونا شرایط اقتصادی خانواده‌ها را سخت تر کرده است و خیلی از افراد جامعه را در تنگناهای متفاوت قرار داده و این مساله تکلیف ما را برای کمک به آنان بیش از گذشته کرده است.

وی ادامه داد: در همین دوران کرونا بود که معلمان حقوق و پاداش پایان خدمت خود را تبدیل به تبلت و گوشی برای دانش‌آموز کردند و به عنوان اسوه‌های ایثار و از خودگذشتگی مطرح شدند.
بانشی اضافه کرد: قطعا آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند به وضعیت دانش‌آموزان نیازمند رسیدگی کند و برای این امر نیازمند همکاری تمام نهادها هستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش فارس با بیان اینکه متاسفانه در دوران کرونا 51 هزار دانش آموز پدر یا مادر خود را از دست دادند، افزود: در سال گذشته طرح های خوبی در استان فارس در راستای شور عاطفه ها برگزار شد که امیدواریم در سال جاری این برنامه ها با قدرت و قوت بیشتری ادامه پیدا کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار