شور مهربانی و همدلی در پویش شور عاطفه‌های استان فارس

شیراز(پانا)- زنگ شور عاطفه‌ها، همزمان با سراسر کشور در فارس نواخته شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۶۶
لینک کوتاه کپی شد
شور مهربانی و همدلی در پویش شور عاطفه‌های استان فارس

به گفته معاون توسعه کمک‌های مردمی کمیته امداد فارس، جمع‌آوری کمک‌های مردمی امسال از ۲۰ شهریور ماه آغاز و تا ۱۱ مهر ماه ادامه دارد.
یوسف علوی گفت: این کمک‌ها در سراسر استان فارس در۳ روز متوالی از بیست و پنجم تا بیست و ششم شهریور ماه بصورت ویژه توسط ۸۵ پایگاه ثابت و ۲۸۵ مرکز نیکوکاری در استان جمع‌آوری شدند.
او ادامه داد: در سال گذشته، استان فارس با جمع‌آوری ۲۷ میلیارد تومان، توانست مقام اول کشور در کمک به دانش‌آموزان نیازمند را بدست بیاورد.
طبق پیش بینی‌های کمیته امام خمینی فارس، امید است که امسال نیز با جمع‌آوری ۳۰ میلیارد تومان بار دیگر استان فارس در سطح کشور خوش بدرخشد.
علوی اظهار کرد: در سال گذشته بدلیل شیوع ویروس کرونا وآموزش‌های آنلاین، مبلغی قریب به ۱۰ میلیارد تومان از دریافتی‌های جشن عاطفه‌ها برای فراهم سازی تجهیزات الکترونیکی پرداخت شد.
امسال هم به جهت اینکه هم اکنون آموزش بصورت آنلاین پیش‌می‌رود، بخشی از کمک‌های جمع‌آوری شده به تهیه لوازم الکترونیکی اختصاص داده می‌شود.

در استان فارس، بیش از ۴۹ هزار دانش‌آموز در مقاطع تحصیلی مختلف و ۵ هزار دانشجو تحت پوشش کمیته امداد هستند که از خدمات این نهاد استفاده می‌کنند.

مشاور مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس بیان کرد: 158 هزار خانواده در فارس تحت پوشش کمیته امداد قرار گرفته‌اند و خوشبختانه از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

حجت السلام قلی زاده گفت: مدرسه بهترین فضای ممکن برای آموزش همدلی است و باید کمک و دست‌گیری را در دانش‌آموزان در محیط مدرسه نهادینه کنیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار