کلاس‌های حضوری در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شهرکرد(پانا)- کلاس‌های حضوری در مدارس چهارمحال و بختیاری یک یا دو روز در هفته برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۹۱۶۲
لینک کوتاه کپی شد
کلاس‌های حضوری در مدارس چهارمحال و بختیاری برگزار شد

شیوا شاهوردی مدیر دبیرستان مرضیه شهرکرد در خصوص برگزاری کلاس های حضوری در مهر ماه بیان کرد: کلاس ها ۱۵ نفره تشکیل می شوند و ۳۰ نفره برگزار نمی شود، چون دانش آموزان گروه بندی شده اند و استاندارد فاصله یک و نیم متری در مورد دانش آموزان رعایت می شود.

شاهوردی در ادامه عنوان کرد: اولیایی که مایل نیستند دانش آموزانشان در مدرسه حاضر شوند، می توانند از کلاس های غیرحضوری بهره ببرند.

همچنین وی قصد آموزشگاه را علاوه بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی ، انجام هدف آموزش و پرورش دانست و گفت: قصد آموزشگاه این است که به صورت تدریجی و ترکیبی دانش آموزان را با رعایت دقیق و کامل پروتکل ها و با تعداد کم به حضور در مدرسه عادت بدهیم تا واکسناسیون انجام شود که اگر ستاد کرونا تصویب کند دانش آموزان از اول آبان به طور رسمی در مدارس حضور پیدا کنند، دچار شوک حضور یکباره نشوند و به حضور در مدرسه عادت کنند.

شاهوردی در ادامه اظهار کرد : زمان حضور دانش آموزان در مدرسه از ساعت ۸ تا ۱۰:۵۰ دقیقه است و نزدیک به نیم ساعت زنگ تفریح دارند.

وی ادامه داد: با مطالعاتی که در سراسر دنیا انجام شده، در خانه نشستن دانش آموزان، علاوه بر بیماری های روحی، روانی و مشکلات عصبی که بوجود آورده است، خطرش از بیماری کرونا کمتر نیست، با این وجود باز هم اولیا مختارند هر طور صلاح می دانند عمل کنند .

شاهوردی در پایان تاکید کرد: دانش آموزان حتما از فضای شاد و شبکه آموزش به صورت جدی استفاده کنند.

خبرنگار دانش آموز پانا : مرضیه امیرخانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار