سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی:

گسترش فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی یکی از مهمترین اهداف برگزاری شور عاطفه‌ها است

ارومیه (پانا) - سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی، گسترش فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی را یکی از مهمترین اهداف برگزاری شور عاطفه‌ها دانست.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۷۵
لینک کوتاه کپی شد
گسترش فرهنگ انفاق و نوع‌دوستی یکی از مهمترین اهداف برگزاری شور عاطفه‌ها است

حسن رحمانی در آیین نمادین استانی شور عاطفه ها که در سالن اجتماعات سازمان دانش آموزی برگزار شد در خصوص اهمیت موضوع کمک به هم نوعان در بین دانش آموزان گفت: جشن عاطفه ها امسال به دلیل تقارن با اربعین حسینی با نام شور عاطفه ها برگزار می شود، این آیین فرصتی برای گسترش آموزش فرهنگ انفاق و نوع دوستی در جامعه به کودکان و دانش آموزان است؛ همچنین کمک به دانش آموزان نیازمند از برکات این اقدام پربرکت در کشور اسلامی ایران است.

وی گفت: همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید بار دیگر میزبان دست ها و دلهای مهربان دانش آموزان و مردم ایران اسلامی هستیم، مردم ایران همواره در برهه های حساس یاری رسان همدیگر بودند و در سوانح طبیعی، ساخت مدرسه و اتفاقات دیگر همواره در کنار هم نوعان خود قرار گرفته اند. جشن عاطفه ها نیز یکی از مجال های نیکوکاری برای دانش آموزان نیازمند است.

سرپرست معاونت پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش آذربایجان غربی حضور تشکل های دانش آموزی در مراسم امسال جشن عاطفه ها را یک ابتکار خواند گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته توسط تشکل های دانش آموزی، امسال تشکل های بسیج دانش آموزی، هلال احمر، اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان و سازمان دانش آموزی در یک برنامه ریزی هماهنگ آیین های نیکوکاری خود را در قالب شور عاطفه ها برگزار خواهند کرد، این موضوع برای اولین بار در کشور و به ابتکار استان آذربایجان غربی اجرا می شود.

رحمانی گفت: سال گذشته بیش از 87 هزار دانش آموز در این آیین شرکت کرده بودند، امسال نیز برنامه ریزی های لازم برای حضور حداکثری دانش آموزان صورت گرفته است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار