همزمان با سراسر کشور

شورعاطفه ها در 54 مدرسه بهاباد برگزارشد

بهاباد ( پانا ) - همزمان با سراسر کشور، مراسم شورعاطفه‌ها در تمامی مدارس بهاباد و به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه توسلی این شهرستان با حضور امام جمعه ، فرماندار و جمعی از مسئولان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
شورعاطفه ها در 54 مدرسه بهاباد برگزارشد

مدیرآموزش وپرورش بهاباد همچنین با تبریک هفته دفاع مقدس و بازگشائی مدارس و با اشاره به برگزاری شور عاطفه ها در مدارس گفت: کمک به دانش آموزان بی بضاعت و برگزاری این شور عاطفه ها در مدارس فرهنگی حرکتی و نوعی درس آموزشی برای دانش آموزان و نسل های آینده است.

حسن رزاقی بهابادی ادامه داد: دانش آموزان باید در کلاس های درس و اولین روزهای تعلیم و تربیت، محبت و خوبی کردن به همنوعان را یاد گرفته و کمک به نیازمندان را سرلوحه زندگی خود قرار دهند.

وی اضافه کرد: جشن عاطفه های امسال با شعار باهم مشق محبت بنویسیم و با جمع آوری کمک های مردمی در راستای تامین نیازهای دانش آموزان نیازمند همزمان در حال برگزاری است تا به کمک شما دانش آموزان و خانواده های خیر، هیچ دانش آموزی به دلیل بروز مشکلات مالی، مجبور به ترک تحصیل نشود.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد از دانش آموزان خواست با خوب درس خواندن ادامه دهنده راه شهدا و فداکاری های آنها باشند و گفت: امنیت و آرامش امروز مرهون فداکاری‌های همه رزمندگان اسلام و به خصوص شهدا است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره درمراسم شور عاطفه ها با بیان اینکه هدف اصلی جشن عاطفه ها نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی در جامعه است اظهار کرد: یکی از اهداف کمیته امداد در برگزاری شور عاطفه ها ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری و نهادینه کردن فرهنگ نوع دوستی در جامعه است.

حمید دهقان بهابادی در سخنانی یکی از هدف های اصلی کمیته امداد را ترویج سنت های حسنه الهی دانست و اظهار کرد: تلاش برای ترویج کار خیر در بین محلات، مساجد، مدارس و اجتماعات مختلف با هدف کمک به نیازمندان توسط این نهاد پیگیری می شود.

وی بیان کرد: همه کمک های خیران و مردم نیکوکار در راستای رفع نیازهای محرومان هزینه خواهد شد و کمک های جمع آوری شده مرحله دوم جشن عاطفه ها با کمک اولیا و با نظارت مدیران مدرسه در بین نیازمندان همان مدرسه و یا سایر مدارس دارای دانش آموزان نیازمند توزیع خواهد شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی ره بهاباد ضمن تشکر و قدردانی از همراهی خیران و نیکوکاران در امر مشارکت و کمک به همنوعان خودشان گفت: پیش بینی می شود کمکهای مردمی با مشارکت خیران و مراکز نیکوکاری از مرز 23 میلیارد ریال بگذرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار