مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبیرستان الزهرا ابرکوه

ابرکوه (پانا) - زنگ مهر عاطفه‌ها به صورت نمادین روز چهارشنبه 7 مهر ماه  دردبیرستان الزهرا با رعایت پروتکل های بهداشتی با حضور فرماندار، رئیس کمیته امداد، مدیرآموزش وپرورش، مسئول سازمان دانش‌آموزی و دیگر مسئولین ادارات شهرستان  برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۹۰۰۳
لینک کوتاه کپی شد
مراسم نمادین شور عاطفه‌ها در دبیرستان الزهرا ابرکوه

این آیین با شعار"مهر، ماه مهربانی" برای همه دانش آموزان و با اهدافی همچون ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی، دستگیری از دانش آموزان نیازمند و محروم، برقراری عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی برگزار شد.

مدیر آموزش و پرورش ابرکوه در جشن عاطفه‌های دبیرستان الزهرا(س)، طی سخنانی بر اهمیت همکاری و همراهی جهت تأمین نیازهای دانش‌آموزان تأکید کرد و گفت: مراسم جشن عاطفه‌ها هر ساله در ابتدای سال تحصیلی در مدارس برگزار می‌شود و این ترویج فرهنگ بخشش و همراهی است.

محمدعلی کریمی برگزاری این مراسم را تقویت کننده روحیه نیکوکاری و نوع دوستی در جامعه دانست و افزود: نوع دوستی و نیکوکاری از جمله ارزش هایی است که در جامعه ما همواره پاس داشته می شود.

کریمی بر ضرورت ترویج این روحیه در بین نوجوانان وجوانان تاکید کرد و گفت: برگزاری این گونه برنامه ها به اشاعه و ترویج نیکوکاری درجامعه کمک می کند.

وی به فطری بودن روحیه نیکوکاری در انسانها اشاره کرد و گفت: باید زمینه ای فراهم کنیم که این ظرفیت بالقوه در جامعه به فعلیت برسد.

کرمی همچنین از کمیته امداد و سایر دستگاه هایی که زمینه را فراهم می کنند تا جوانان برای کمک به نیازمندان نقش آفرینی کنند قدردانی کرد و گفت: باید فضائی فراهم کنیم تا اقشار مختلف جامعه در اموری که نیاز و ضرورت امروز جامعه است همراهی، همدلی و مشارکت داشته باشند.

لازم به ذکراست قرائت دکلمه، سرود دانش آموزان کانون شهید چمران از دیگر برنامه های این مراسم نمادین بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار