«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»، شعار هفته ملی کودک

تهران (پانا) - ویژه برنامه‌های روز جهانی و هفته ملی کودک در سال ۱۴۰۰ با شعار «حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی» در سراسر کشور برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۲۱۸۶۵۲
لینک کوتاه کپی شد
«حال خوش کودکی، رنگ خوش زندگی»، شعار هفته ملی کودک

به گزارش روابط‌ عمومی کانون پرورشی، ابوالقاسم سلیمانی دبیر هفته ملی کودک با اعلام این خبر گفت: پس از بررسی شعارهای پیشنهادی هفته ملی کودک از سوی سازمان‌های فعال در حوزه کودکان و نوجوانان، این شعار برای برنامه‌های «روز جهانی و هفته ملی کودک» انتخاب شد. او توضیح داد که ویژه برنامه‌های هفته ملی کودک طی روزهای ۱۶ تا ۲۲ مهر ۱۴۰۰ در سراسر کشور به‌صورت مجازی و حضوری اجرا خواهد شد.
به‌گفته‌ مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، تکیه بر شادیِ، نشاط و بازی از جمله نکته‌های مهمی است که این رویداد بر آن تاکید دارد و با این نگاه است که برگزاری ویژه‌برنامه‌هایی متنوع با اهداف این رویداد تعریف شده و فراهم‌آوردن زمینه‌هایی برای ایجای فضای شاد و با نشاط بخشی از رویکردهای اصلی این برنامه فرهنگی خواهد بود.
سلیمانی افزود: در این هفته تمام استان‌های کشور با همراهی نهادها و سازمان‌های مختلف برنامه‌های متنوعی را برای کودکان و آگاهی‌بخشی درباره مسایل و نیازهای کودکان تدارک دیده‌اند.
دبیر هفته ملی کودک ادامه داد: بر همین اساس با توجه به شیوع گسترده بیماری کرونا در کشور، بیشتر برنامه‌های این هفته به‌صورت مجازی برگزار خواهد شد.
یادآوری می‌شود اسامی روزهای هفته ملی کودک و ویژه‌برنامه‌های روز جهانی کودک نیز به‌زودی اعلام خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار