علی محمد جعفری:

فیلم سردار شهید صمد اسودی در هفته دفاع مقدس اکران می شود

خبرگزاری پانا:مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج سپاه نینوا استان گلستان از اکران فیلم سردار شهید صمد اسودی در هفته دفاع مقدس ۹۲ خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۵۸
لینک کوتاه کپی شد

خبرگزاری پانا:علی محمد جعفری، مسئول سازمان حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس بسیج سپاه نینوا استان گلستان گفت: سردار شهید صمد اسودی از پاسداران دلاور شهرستان گنبد کاووس و فرمانده گردان امام حسین تیپ 25 کربلا بود که در پادگان شهید بیگلو سال63 به درجه رفیع شهادت رسید.
وی افزود: این فیلم که بنام" اوج آسمان "بصورت مستند داستانی است که به بازسازی صحنه های زندگی شهید اسودی پرداخته است. لوکیشن صحنه های دفاع مقدس در چپرقویمه گنبد و بخش هایی هم در منزل شهید انجام شد.
جعفری، با اشاره به اینکه این فیلم در دو قسمت 30 دقیقه ای پخش خواهد شد، تصریح کرد: قرار است از شبکه سوم سیما این مستند در هفته دفاع مقدس پخش شود.
مسئول کنگره شهدا استان گلستان اظهارداشت: این مستند به کارگردانی جواد محمدی و بازی رضا یزدانی در نقش شهید اسودی انجام شد و کنگره شهدای استان نیز کمک شایانی به ساخت این مجموعه کرده است.
وی افزود: استانداری گلستان، یگان 60 زرهی گنبد کاووس و فرمانداری این شهر در تهیه این مجموعه همکاری خوبی داشتند.
جعفری خاطرنشان کرد: تهیه این مستند از اوایل ماه مبارک رمضان شروع شد و بعد از تهیه سکانس های مربوطه در هفته دفاع مقدس شاهد اکران این مستند زیبا خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار