کاظمی: حضور رئیس‌جمهور در «آیین آغاز سال تحصیلی»، حکایت از بهاری نیک و سالی نکو در تحقق شعارهای عدالت‌گسترانه دارد

آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین خاستگاه شناسایی استعدادها به نعمت برخورداری از رئیس جمهوری انقلابی، ارزشی، خردمند و جهادگر به خود می‌بالد

تهران (پانا) - سرپرست وزارت آموزش و پرورش با صدور پیامی از «رییس‌جمهور» و حضور ایشان در آیین آغاز سال تحصیلی۱۴۰1-1400 تشکر و قدردانی کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۸۲۹۰
لینک کوتاه کپی شد
کاظمی: حضور رئیس‌جمهور در «آیین آغاز سال تحصیلی»، حکایت از بهاری نیک و سالی نکو در تحقق شعارهای عدالت‌گسترانه دارد

متن پیام تقدیر و تشکر علیرضا کاظمی به شرح زیر است:

«هُـوَالشَّـکور»

حضرت حجت الاسلام و المسلمین، جناب آقای رییسی(زید عزّه)

رییس محترم جمهوری اسلامی ایران

با اهدای سلام و ادای احترام؛

به یقین، پس از رسالت انبیاء و امامت اوصیاء، «نظام تعلیم و تربیتِ منبعث از آموزه های الهی»، مهمترین بسترساز تحقّق «هدف غاییِ خلقت»، یعنی «تعالی و تقرّب انسان به خدا» است.

خداوند سبحان را شاکرم که با تدابیر و حمایت های ارزشمندتان بهار تعلیم و تربیت و گشایش سال تحصیلی جدید را هنگامه تجلی زیبای مهر و محبت ایثار معلمان و مهرافروزان را به صاحبان خرد و اندیشه عنایت فرمود و فصل جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان آغاز گشت.

آموزش و پرورش به عنوان مهم ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفایی غنچه های امید و بسترسازی رشد و آگاهی به نعمت برخورداری از رئیس جمهوری انقلابی، ارزشی، خردمند و جهادگر به خود می بالد.

رهنمودهای ارزشمندتان در آغاز سال تحصیلی جدید و تاکیدات صریح حضرت عالی در حمایت همه جانبه تمام ارکان دولت از آموزش و پرورش موجبات شوق دست اندرکاران تعلیم و تربیت به ویژه معلمان گرامی که به فرموده مقام معظم رهبری (مد ظله العالی ) افسران سپاه پیشرفت کشورند، شده است.

به عنوان خادم کوچک ملّت بزرگ ایران در دستگاه عظیم آموزش و پرورش، کوچک ترین تردیدی ندارم دولت مردمی، با شعار ایران قوی، و در رأس آن حضرت عالی، برای تحققِ تعلیم و تربیت جامع و جاذب، و البته عدالت محور و در تراز انقلاب اسلامی، از هیچ جدّ و جهدی فروگذار ننموده و با سعی و صبری افزون تر از قبل، مسیر سخت، اما سبز پیشرفت را طیِّ طریق خواهید نمود.

حضور برازنده حضرتعالی در «آیین آغاز سال تحصیلی جدید» و بازگشایی مدارس، جملگی حکایت از بهاری نیک و سالی نکو برای دولت مردمی وانقلابی در تحقق شعارهای عدالت گسترانه دارد.

از این رو، این جانب از طرف خود و به نمایندگی از جامعه فهیم فرهنگیان، به پاس «درد و درک درست مقام عالی ریاست جمهوری و دولت خدوم سیزدهم نسبت به موضوع مهم آموزش و پرورش»، صمیمانه ترین مراتب سپاس خویش را تقدیم تان نموده، از درگاه خداوند منّان برای حضرتعالی که «خادمی مردم شریف ایران اسلامی» را «شرافت خویش» می انگارید، تمنای توفیق روزافزون در ارایه ی خدمات سرآمد به ایران همیشه سربلند، به ویژه نهاد زاینده و ارزنده ی تعلیم و تربیت را دارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار