سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

بدون ثبت‌نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنید

رشت (پانا)- سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از افراد خواست برای برقراری نظم در پایگاه‌های واکسیناسیون حتما اقدام به نوبت گیری آنلاین در سامانه «salamat.gov.ir» کنند و گفت نوبت‌دهی مطابق واکسن‌های موجود در پایگاه ها است.

کد مطلب: ۱۲۱۸۱۴۰
لینک کوتاه کپی شد
بدون ثبت‌نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه نکنید

به گزارش دانشگاه علوم پزشکی گیلان، فردین مهرابیان با بیان اینکه مراکز واکسیناسیون استان گیلان براساس میزان واکسنی که در اختیارشان قرار می گیرد، به صورت شناور کاهش یا افزایش می یابد، اظهار کرد: هم اکنون ۱۶۰ پایگاه واکسیناسیون ثابت و متغیر در استان فعال هستند.

وی ظرفیت فعالیت پایگاه های واکسیناسیون استان را بیش از ۴۰۰ مرکز دانست و افزود: با توجه به لغو شرایط سنی در تزریق واکسن، آماده افزایش شیفت کاری این مراکز در صورت نیاز و استفاده از توان شبکه مراکز خدمات جامع سلامت و خانه های بهداشت هستیم.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از افراد خواست برای برقراری نظم در پایگاه های واکسیناسیون حتما اقدام به نوبت گیری آنلاین در سامانه «salamat.gov.ir» کنند و گفت: نوبت دهی مطابق واکسن های موجود در پایگاه ها است.

مهرابیان ادامه داد: افرادی که بدون ثبت نام به مراکز واکسیناسیون مراجعه می کنند، کار واکسیناسیون آنان در راستای تکریم ارباب رجوع انجام می شود، اما شاهد ایجاد تجمع و بی نظمی در مراکز هستیم که از نظر انتقال ویروس و بیماری کرونا خطرناک است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار