پویش مهر عاطفه‌ها گامی بزرگ برای آینده‌سازان کشور

تبریز(پانا) -سازمان دانش‌آموزی آذربایجان‌شرقی با همکاری کمیته امداد خمینی(ره)، پویش مهر عاطفه‌ها را با شعار«مهر، ماه مهربانی» برای همه دانش‌آموزان برگزار می‌کند.

کد مطلب: ۱۲۱۸۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
پویش مهر عاطفه‌ها گامی بزرگ برای آینده‌سازان کشور

با شروع ماه مهر، ماه تعلیم و تربیت سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی در پی تحقق بسته تحولی که مصداق عینی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، با همکاری کمیته امداد امام خمینی(ره) طبق سنوات گذشته جشن عاطفه ها را با توجه به حرمت ماه محرم و صفر و شرایط درگیری اکثر مناطق استان با بیماری کرونا در قالب پویش مهر عاطفه ها برگزار می کند.

این پویش با شعار"مهر، ماه مهربانی" برای همه دانش آموزان و در بستر فضای مجازی(شاد) و با اهدافی همچون ترویج فرهنگ انفاق، نوع دوستی، مسئولیت پذیری و مشارکت جویی، دستگیری دانش آموزان نیازمند و محروم، برقراری عدالت اجتماعی و کاهش فاصله طبقاتی برگزار خواهد شد.

شایان ذکر است که زنگ مهر عاطفه ها مانند سنوات گذشته به صورت نمادین روز چهارشنبه 7 مهر ماه ساعت 10 صبح در یکی از مدارس تبریز با رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت پخش زنده از شبکه شاد نواخته خواهد شد.
شماره حساب ۰۱۱۰۱۰۲۵۰۳۰۰۲ بانک صادرات، شعبه ابوریحان به نام مرکز نیکوکاری تربیت اداره کل آموزش و پرورش استان و شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۶۹۱۹۸۰۰۹۳۰۴۱ آماده جمع آوری وجوه نقد هموطنان عزیز است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار