دختر شهید مدافع سلامت شهرستان بهارستان:

پدرم با پوشیدن لباس رزم، جوانمردانه برای کشوردر راه سلامت جنگید

بهارستان یک(پانا)- در حاشیه برگزاری آیین نمادین بازگشایی مدارس که با حضور مسئولان شهرستان بهارستان برگزار شد، دختر شهید مدافع سلامت تاکید کرد پدرش با پوشیدن لباس رزم، جوانمردانه برای کشوردر راه سلامت جنگید.

کد مطلب: ۱۲۱۸۰۸۲
لینک کوتاه کپی شد
پدرم با پوشیدن لباس رزم، جوانمردانه برای کشوردر راه سلامت جنگید

شهید مدافع سلامت قدرت تقی‌زاده، عضو کادر درمان که مهرماه سال گذشته گرفتار بیماری کرونا شد و روزهای سختی را در بیمارستان پشت سر گذاشت، بعد از گذشت یک ماه به درجه شهادت نائل شد و دخترش از غم نبود پدر با ÷انا گفت و گو کرد.

فائزه تقی‌زاده دختر شهید مدافع سلامت اظهار کرد:«نبود پدر و غم دوری از او تاکنون که یک سال گذشته است، برای من، مادر و خواهرم تا به ابد خواهد بود و حسرت نبودش را می‌خوریم. با این که از نبود حضور پدر در کانون گرم خانواده‌مان، سختی می‌کشیم، اما شهادت راه مردان خداست و ما به پدرم افتخار می‌کنیم؛ زیرا با پوشیدن لباس رزم، جوانمردانه برای کشور در راه سلامت جنگید.»

فائزه بیان کرد: «همیشه و هر لحظه توصیه پدرم به ما این بود که از تمامی لحاظ همانند علم و... به درجه‌ای برسیم تا به کشور خدمت کنیم و همیشه به خدا ایمان داشته باشیم؛ بنابراین من و خواهرم هم تلاش می‌کنیم تا وی را سربلند کنیم و یادش را همیشه زنده نگه‌ می‌داریم.»

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار