شهردار منطقه ۲ تهران در آیین آغاز سال تحصیلی جدید:

بسیاری از دانش‌آموزان از نظر علمی نابغه هستند

تهران (پانا) - حسن صفات؛ شهردار منطقه ۲ تهران با بیان اینکه بسیاری از دانش آموزان از نظر علمی نابغه هستند، ولی در بحث مهارت‌های زندگی با مشکل مواجه می‌شوند تاکید کرد معاونت اجتماعی شهرداری با همکاری آموزش و پرورش کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی ترافیک، آلودگی هوا، مدیریت بحران و کمک های اولیه تشکیل داده است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۸۱۹
لینک کوتاه کپی شد
بسیاری از دانش‌آموزان از نظر علمی نابغه هستند

آئین آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با حضور حسن صفات؛ شهردار منطقه ۲ تهران، محسن طالبی؛ مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۲، حسین رشیدی؛ فرمانده بسیج ناحیه باهنر، عباس سلطانی؛ رئیس پلیس راهور منطقه، معاونت امور اجتماعی منطقه و جمعی از همکاران شهرداری منطقه در دبستان دخترانه سلیمی جهرمی واقع در فرحزاد برگزار شد.

دراین مراسم حسن صفات؛ شهردار منطقه ۲ تهران، ضمن اشاره به اهمیت بحث تعلیم و تربیت در دین مبین اسلام و فرمایش حضرت امیرالمومنین در خطبه نهج البلاغه که مردم سه دسته اند: گروه اول علمای ربانی، گروه دوم دانش آموزانی که در راه نجات و رستگاری قدم برمی دارند و گروه سوم پشه های معلق در هوا که با هر بادی مسیر خودشان را عوض می کنند و از نور علم مستفیض نشده اند.

وی در ادامه گفت بسیاری از دانش آموزان از نظر علمی نابغه هستند، ولی در بحث مهارت‌های زندگی با مشکل مواجه می شوند. بنابراین همکاران ما در معاونت اجتماعی با همکاری آموزش و پرورش کلاس ها و کارگاه های آموزشی ترافیک، آلودگی هوا، مدیریت بحران و کمک های اولیه تشکیل دادند و انشالله این روند درسال آینده نیز ادامه خواهد داشت.

در ادامه محسن طالبی؛ مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۲ تهران ضمن خوش آمد گویی به مهمانان ارجمند گفت: این شعار مهر آرام و تدریجی مبتنی بر سلامت دانش آموزان و آموزش ترکیبی که برای امسال در نظر گرفته اند، دقیق و به جا است. آموزش ترکیبی بحث مجازی و غیر مجازی بودن آموزش نیست، در سالیان گذشته، آموزش های ما تئوری صرف بود، شرایط پیش آمده از کرونا باعث شد به چالش های آموزش هایمان پی ببریم. هم اکنون باید آموزش ها را به نوع دیگری پیگیری کنیم، ترکیبی از ابزار و امکانات جای خود، اما ترکیبی از چگونگی آموزش ها و اینکه چه چیزهایی را در یک ترکیب و در ساختار کارا برای جامعه و دانش آموز تلفیق و عرضه کنیم. من با همتی که از همکارانم سراغ دارم و شوق و نشاطی که در شما دانش آموزان می‌بینم، می توانید به این امر جامه عمل بپوشانید، چون ایران اسلامی متکی بر شما دانش آموزان است همانطور که امام راحل( ره) فرمودند.

در ادامه به پاس هفته دفاع مقدس، گروه تئاتر سیرنگ، تئاتر «لیلا فقط بخونه» را به روی صحنه آورد و گروه سرود شهید آرمیون به اجرای سرودهای حماسی پرداخت.

سپس زنگ مدرسه به دست مهمانان به صدا در آمد و دانش آموزان با هدایای در نظر گرفته شده به صورت نمادین به سمت کلاس ها هدایت شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار