در آیین بازگشایی مدارس عنوان شد

دانش‌آموزان و معلمان مکمل یکدیگرند

کرج (پانا)- مراسم بازگشایی زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج و مسئولان استانی و شهرستانی در دبیرستان باقرالعلوم ناحیه ۴ کرج به صدا درآمد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۹۳
لینک کوتاه کپی شد
دانش‌آموزان و معلمان مکمل یکدیگرند

مراد مالمیر مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در آیین بازگشایی شروع سال تحصیلی به دانش آموزان ،افزود: باتوجه به اینکه بازگشایی مدارس مصادف شده با هفته دفاع مقدس این پیشامد را به فال نیک‌ می گیریم و همانطور که شما دانش آموزان در خانه فقط استراحت نمی کنید و در امور دیگر خانه مشارکت دارید و رشد می کنید مدرسه هم به این شکل است و در مدرسه رشد،معنویت،تعالی پرورش و به اوج رسیدن برای شما رقم می خورد.

وی در ادامه با اشاره به علی لندی نوجوان فداکار ایذه ای گفت: جوانانی مانند این قهرمان ملی در مدارس رشد می کنند و به درجه‌ای می رسند که از خودگذشتگی را معنا می کنند و به مرحله فداکاری رسیده اند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج اضافه کرد: امروز شما دانش آموزان ثابت کردید که توانمند هستید و مدرسه ای فعال دارید زیرا ما در این دبیرستان شاهد رتبه های برتر کنکور بوده ایم.

مالمیر با بیان اینکه خواسته و بنای معلمین و مسئولان حضور دانش آموزان در مدارس است،‌ بیان کرد: دانش آموزان و معلمان مکمل هم هستند و به مدرسه هویت می دهند و کار تعلیم و تربیت انجام می شود اما در مقابل این موضوع مسئله سلامت دانش آموزان و معلمان مطرح است. از اوایل آبان ماه به صورت تدریجی و آرام در الگویی که از سوی وزارتخانه ارسال شده مناطقی که کمتر از ۳۰ دانش آموز دارند مانند طالقان و اشتهارد می توانند در مدرسه حضور پیدا کنند، اما مدارسی که بالاتر از این تعداد دانش آموز دارند به صورت دو دسته یا دو گروه در مدرسه حضور خواهند یافت و مناطقی هم که دانش آموزان بالای ۴۰ نفر دارند مانند ناحیه ۴ در گروه بعدی این الگو قرار می گیرند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه 4 کرج در پایان تاکید کرد: به مدیر،شورا و انجمن اولیا مدارس تفویض اختیار شده تا درباره نحوه حضور دانش آموزان تصمیم گیری کرده و به آموزش و پرورش منطقه اعلام کنند.ما به اولیا و کادر آموزشی اعتقاد داریم بخصوص اولیا که نیاز به کمک شان هست نه فقط در زمینه مالی بلکه در زمینه فکری تا بتوانیم مدرسه را آنچه که شایسته شما هست آماده کنیم.

خبرنگار ؛ مهشید عبادی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار