سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ مهر و ایثار ابرکوه

ابرکوه (پانا) - مراسم زنگ مهر و آغاز سال تحصیلی جدید صبح امروز سوم مهرماه با حضور امام جمعه ،فرماندار، مدیرآموزش و پرورش و جمعی از مسئولین به صورت نمادین در آموزشگاه دین و دانش ابرکوه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۸۲
لینک کوتاه کپی شد
سال تحصیلی جدید با نواختن زنگ مهر و ایثار ابرکوه

این مراسم در مدرسه دین ودانش با برنامه های متنوع برگزار و زنگ مهر و مقاومت از سوی امام جمعه و فرماندار نواخته شد.

مدیر آموزش وپرورش ابرکوه،محمدعلی کریمی در این مراسم گفت: زمانی که مدارس تعطیل شد روحیه شادی و نشاط از دانش آموزان گرفته شد و امسال با زحماتی که مسئولین بهداشت و حوزه درمان کشیدند، واکسناسیون فرهنگیان انجام شد و هم‌اکنون واکسیناسیون پایه دوازدهم آغاز شده است.

محمدعلی کریمی ادامه داد: وقتی مرزهای کشور مورد تهاجم دشمن قرار گرفت ایثارگرانی با تمام وجود ایستادند تا مرزها را از هجمه دشمن مصون بدارند و دفاع کنند. سردارانی چون شهید همت ،شهید باکری و 36000 شهید دانش آموز کشور که 50 نفر از دانش آموزان همین شهرستان بودند یا زمانی که سلامت این ملت تهدید شد عزیزان در حوزه درمان شبانه روزی ایستادند و بسیاری جان خود را از دست دادند.

کریمی افزود: براساس اولویت‌های تعیین شده، از امروز و با آغاز رسمی سال تحصیلی جدید، دانش‌آموزان مدارس کم جمعیت شهری و روستایی، دانش‌آموزان هنرستانی برای درس‌های مهارتی و دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی، آموزش را به صورت حضوری آغاز می‌کنند و بقیه دانش آموزان مدارس به صورت گروهی زوج و فرد در مدرسه و روزهای حضور درخانه به صورت مجازی آموزش می بینند.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال از این فرصت استفاده شود و ضعف‌هایی که در آموزش وپرورش در طی 19 ماه تعطیلی به وجود آمده برطرف شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار