با حضور مشاور وزیر آموزش و پرورش زنگ مهر در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد

بحری‌زاده: اولویت آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس، تدریجی و اقتضایی است

یاسوج (پانا)- مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور گفته است که اولویت آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس، تدریجی و اقتضایی است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۷۴۱
لینک کوتاه کپی شد
بحری‌زاده: اولویت آموزش و پرورش در بازگشایی مدارس، تدریجی و اقتضایی است

آیین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور اسماعیل بحری‌زاده، مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور، سید نصیر حسینی امام جمعه مرکز شهر یاسوج و نماینده ولی فقیه؛ هادی زارع پور مدیر کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان آموزش و پرورش در دبیرستان شاهد یاسوج برگزار شد.

اسماعیل بحری زاده، مشاور وزیر و قائم مقام سازمان دانش‌آموزی کشور اظهار کرد: شعار سال آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت است.

بحری زاده گفت: ذیل این شعار ۱۷ برنامه برای بازگشایی مطلوب و کم‌‌دغدغه و آغاز سال تحصیلی در وزارت آموزش و پرورش طراحی شده و با ۳ راهبرد مدرسه تلویزیونی، شبکه شاد و دست‌‌نامه های آموزشی به استقبال بازگشایی مدارس با توجه به شعارهای آموزش و پرورش می‌رویم.

وی درباره اولویت اصلی وزارت آموزش و پرورش در آستانه سال تحصیلی گفت: یکی از این اولویت های مهم بازگشایی و آغاز سال تحصیلی است که با رویکرد تدریجی و به صورت اقتضایی در دستور کار قرار گرفته است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مدارسی که جمعیت آنان زیر 15 نفر هستند از همان ابتدای سال تحصیلی بازگشایی می شوند و برای بقیه مدارس که از دانش آموز بیشتری برخوردارند با تمرکز زدایی و به صورت اقتضایی با تصمیم شورای مدرسه ، شورای آموزش و پرورش هر شهرستان،منطقه و ناحیه تصمیم گیری می شود و از نیمه دوم آبان ماه به تدریج شاهد بازگشایی مدارس در سطح کشور هستیم.

بحری زاده گفت: واکسیناسیون معلمان یکی از موضوعات بسیار مهم و اولویت‌داری بود که با مدیریت و همراهی دستگاه‌های مرتبط در سراسر کشور با موفقیت انجام شده است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: از همه اولیای محترم دعوت می‌کنم که زمینه‌های حضور دانش آموزان در مدارس مدرسه فراهم را کنند و تا ما شاهد حضور پرشور و نشاط و البته توأم با تضمین سلامت دانش آموزان در فضای تعلیم و تربیت کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار