با حضورمسئولان بهاباد

زنگ مهر و مقاومت در مدارس بهاباد نواخته شد

بهاباد (پانا)- زنگ مهر ومقاومت با حضور امام جمعه موقت، فرماندار بهاباد، مدیر آموزش وپرورش و جمعی از مسئولان، دانش آموزان و مدیران مدارس به صورت نمادین دردبیرستان دخترانه زینب (س) بهاباد برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۹۴
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر و مقاومت  در مدارس بهاباد نواخته شد

مدیرآموزش وپرورش بهاباد روز شنبه در مراسم آغاز سال تحصیلی 1401-1400 دانس آموزان با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با بیان اینکه سلامت دانش آموزان از اولویت‌های مهم اداره آموزش وپرورش بهاباد است، اظهار کرد: بازگشایی مدارس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی همراه است و حفظ سلامتی و جان دانش‌آموزان در اولویت قرار دارد.

حسن رزاقی بهابادی مدرسه و دفاع مقدس را مرکزی برای تربیت و انسان سازی توصیف و خاطرنشان کرد: در دفاع مقدس بسیاری از جوانان و پدران برای امنیت کشور و حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی با دشمن مبارزه کردند و به شهادت رسیدند.

وی با اشاره به اینکه با تصمیم ستاد کرونا کلاس ها امسال به صورت حضوری برگزار می شود تاکید کرد: ساختمان ها و تجهیزات همه مدارس بهاباد پیش از شروع سال تحصیلی جدید ضدعفونی شده اند.

مدیر آموزش وپرورش بهاباد از مشارکت دستگاه های اجرایی به ویژه فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان، سپاه و فرمانداری برای ضدعفونی مدارس این شهرستان قدردانی کرد.

وی ابراز کرد: برای حفظ فاصله فیزیکی، کلاس هایی که بیشتر از ۱۵ نفر جمعیت دارند در 2 گروه در کلاس های درس حاضر می شوند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ سلامتی و ایمنی دانش آموزان در وهله اول، تاکید کرد: شرایط امروزی دنیا ایجاب می‌کند برای فعالیت‌های آموزشی هم با ایجاد بسترهای لازم برنامه‌ریزی متناسب انجام شود.

فرماندار بهاباد دراین مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید با قدردانی از حوزه هایی که در امر بازگشایی مدارس تلاش داشتند، خاطرنشان کرد: همکاری اولیا و مربیان مدرسه برای مدیریت شرایط بسیار مهم و ضروری است.

محمدمهدی خانی زاده با تاکید بر لزوم حفظ سلامتی دانش آموزان که سرمایه‌های انسانی کشور هستند،افزود: بازگشایی مدارس منوط به رعایت کامل پروتکل های بهداشتی است.

وی تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس و محرم را حاوی پیام ایثار، مقاومت و شهادت دانست وخاطرنشان کرد: تقارن سال تحصیلی با هفته دفاع مقدس و محرم حاوی پیام ایثار و مقاومت است.

فرماندار بهاباد با بیان اینکه ایثار و از خود گذشتگی جوانان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس موجب استقلال و وابسته نبودن کشور شد، گفت: هشت سال دفاع مقدس، جنگ تحمیل شده علیه ایران از سوی غرب بود ولی اراده مردم و حماسه حضور آنان موجب سرافرازی کشور شد.

گفتنی است در سال تحصیلی 1401-1400 تعداد 3750 نفر از دانش آموزان بهابادی در مدارس بهاباد راهی کلاس‌های درس می‌شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار