معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه ۱۱ گفت:

حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی مهم ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفایی غنچه‌های امید است

تهران(پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه11 به مناسبت بازگشایی مدارس به فرهنگیان مدرسه تاکید کرد در تمام برنامه های خود سند تحول بنیادین را به عنوان عالی ترین نقشه راه آموزش و پرورش مد نظر قرار دهند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۶۰۷
لینک کوتاه کپی شد
حوزه پرورشی و تربیت‌بدنی مهم ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفایی غنچه‌های امید است

غلامعلی عنایت مهر، معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه یازده به مناسبت بازگشایی مدارس طی سخنانی گفت: فرارسیدن فصل جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت آینده سازان مملکت را به دانش آموزان عزیز، مدیران توانمند، معاونین پرورشی و مربیان امور تربیتی، مشاوران، دبیران تربیت بدنی و سلامت و بهداشت، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
وی اقزود: معاونت پرورشی و تربیت بدنی به عنوان مهم ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفا کردن غنچه های امید و بسترسازی رشد و آگاهی، حفظ سلامت روان و بهداشت عهده دار مسئولیتی سنگین است که می تواند حرکت به سمت قله های رفیع دانش و معرفت را فراهم کند.
عنایت مهر تاکید کرد: به همه همکاران توصیه می کنم در تمام برنامه های خود سند تحول بنیادین را به عنوان عالی ترین نقشه راه آموزش و پرورش مد نظر قرار داده تا بتوانیم در پرتو آن و دیگر اسناد بالادستی و با توجه به ساحت‌های مختلف تربیت توسعه عدالت آموزشی، انسجام اجتماعی، گسترش مشارکت، توجه به منزلت و جایگاه معلم، تعمیق هویت ایرانی و اسلامی، بسط فرهنگ گفتگو در مسیر تابناک تعلیم و تربیت و پرورش نسلی توانمند و آراسته به فرهنگ ایرانی- اسلامی بکوشیم.
وی در پایان ضمن تاکید بر سلامت دانش آموزان گفت: امیدوارم با همت عالی همکاران گرامی که به فرموده مقام معظم رهبری افسران سپاه پیشرفت کشورند ایران اسلامی بیش از پیش به قله‌های امید، دانایی و سربلندی، نائل آید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار