در آیین آغاز سال تحصیلی جدید

آموزش و پرورش نقطه وحدت قوه مجریه و قوه مقننه است

تهران(پانا) - علی کریمی فیروزجایی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی آموزش و پرورش را یکی از نقاط وحدت دو قوه مجریه و مقننه دانست و تاکید کرد مجلس شورای اسلامی تمام قد در خدمت آموزش و پرورش است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۵۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش نقطه وحدت قوه مجریه و قوه مقننه است

آیین آغاز سال تحصیلی جدید با حضور علی کریمی فیروزجایی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، قاسم احمدی لاشکی؛ معاون پارلمانی و حقوقی در مجلس شورای اسلامی ، عبدالرضا فولادوند؛ مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران و جمعی از مسئولین آموزش و پرورش در دبیرستان محمود افشار منطقه ۳ تهران برگزار شد.

کریمی فیروزجایی؛ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی به تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت و آرزوی سالی توام با موفقیت برای خانواده آموزش و پرورش؛ تقارن بهار تعلیم و تربیت را با بهار دفاع و مقدس به فال نیک گرفت و افزود: ارج می نهیم فداکاری شهید دانش آموز؛ علی لندی را که بار دیگر رشادت های مردم این سرزمین را به تصویر کشید، آموزش و پرورش ما محصول تلاش هایش تربیت این دانش آموز شهید شد و درود می فرستیم به روح پاک شهدا و به ویژه شهدای تعلیم و تربیت.

وی ادامه داد: امیدواریم هرچه زودتر آموزش و پرورش به همان شیوه گذشته خودش بازگردد اکنون که شروع سال تحصیلی با رویکرد تلفیقی آموزش حضوری _ مجازی و همچنین واکسیناسیون فرهنگیان و دانش آموزان به شکل مطلوب پیش می‌رود تا شرایط برای بازگشایی مدارس به طور کامل فراهم شود تا آموزش و پرورش نقش خود را هم در ابعاد آموزشی و هم تربیتی خود ایفا کند.

کریمی فیروزجایی در ادامه ضمن ابلاغ سلام نمایندگان مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی تمام قد در خدمت آموزش و پرورش است همانطور که با صد درصد رای اعضاء لایحه رتبه بندی معلمان مطرح شد و به امید خدا به تصویب خواهد رسید.

وی افزود: آموزش و پرورش مسیر ارزشمندی را در جهت توسعه و پیشرفت کشور دارد که باید با کیفیت طی شود تا نتایج مطلوب آموزشی داشته باشد. آموزش و پرورش نقطه وحدت قوه مجریه و قوه مقننه است همانطور که رئیس جمهور دستور دادند تمام مطالبات معلمان رسیدگی و رفع شود.

کریمی فیروزجایی در پایان ضمن قدردانی تمام مسئولین مربوطه در خصوص پروژه مهر اظهار کرد: باید قدر این لحظه را دانست چرا که بوستان تعلیم و تربیت ما به دست معلمان و مسئولین این حوزه باغبانی می شود و امیدوارم که به سرآمد بوستان ها بدل شود که آینده این کشور به دست معلمان این سرزمین است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار