مینو زمان؛ مدیر آموزش و پرورش منطقه ۸:

روز اول مدرسه، بهترین روزی است که برای همیشه در خاطره‌ها خواهند ماند

تهران (پانا)- مدیر آموزش و پرورش منطقه۸ در مراسم جشن روز شکوفه‌ها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای8 سال دفاع مقدس و تبریک شروع سال تحصیلی جدید؛ از اهمیت ویژه دوره ابتدایی به ویژه کلاس اول دبستان گفت و از آنها خواست تا در فضایی شاد و خلاق به تربیت دانش‌آموزان بپردازند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۳۲۳
لینک کوتاه کپی شد
روز اول مدرسه، بهترین روزی است که برای همیشه در خاطره‌ها خواهند ماند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی منطقه ۸ شهر تهران، صبح امروز همزمان با سراسر کشور مراسم استقبال از دانش‌آموزان کلاس اولی در تمام مدارس کشور برگزار شد و با برگزاری جشن شکوفه‌ها، دانش‌آموزان کلاس اولی نخستین روز مدرسه را تجربه کردند.

این جشن در مدرسه راضیه شاهد با حضور مینو زمان؛ مدیرآموزش و پرورش منطقه ۸، ریاحی نماینده بنیاد شهید منطقه، مادر گرامی شهید اسماعیلی و اعضای شورای معاونین منطقه برگزار شد.

در این مراسم ده ها دانش آموز کلاس اولی، یک روز مانده به آغاز رسمی سال تحصیلی مورد استقبال معلمان و مسئولان قرار گرفتند تا با آرامش و شادی، یکی از مهم ترین دوره های زندگی شان یعنی تحصیل در دبستان را شروع کنند.

زمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و تبریک شروع سال تحصیلی جدید به فرهنگیان و جامعه تعلیم و تربیت و ضمن سپاسگزاری از تلاش های بی وقفه همکاران در تابستان امسال برای بازگشایی باشکوه مدارس در مهر۱۴۰۰ از اهمیت ویژه دوره ابتدایی به ویژه کلاس اول دبستان گفت و از آنها خواست تا در فضایی شاد و خلاق به تربیت دانش آموزان بپردازند.

وی با بیان اینکه روز اول مدرسه، بهترین روز و لحظه ای است که برای همیشه در خاطره ها خواهند ماند و ثبت می شود و با آرزوی موفقیت برای دانش آموزان از آنها خواست تا قدر جایگاه مقدس مدرسه را بدانند و با پشتکار و اهمیت به کسب علم و دانش برای پیشرفت خود تلاش کنند.

در پایان مراسم مدیر آموزش و پرورش منطقه به همراه مادر شهید اسماعیلی زنگ آغاز فعالیت های مدرسه را برای دانش آموزان کلاس اولی نواختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار