برگزاری جشن شکوفه‌ها در بهارستان یک

بهارستان یک(پانا)- با توجه به شرایط کرونایی در سراسر کشور، دانش‌آموزان کلاس اولی ناحیه یک بهارستان با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی در جشن شکوفه‌ها، جهت آشنایی با معلمان و محیط مدرسه، حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جشن شکوفه‌ها در بهارستان یک

جشن شکوفه‌ها و غنچه‌ها برای نوآموزان پیش‌دبستانی و کلاس اولی‌ها، همزمان با سراسر کشور، روز پنج شنبه اول مهرماه با حضور رییس پشتیبانی و رفاه اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، مصطفی کلانتری رئیس، اعضای شورای معاونین، کارشناسان ناحیه یک بهارستان و مادر شهید اعتمادی برگزار شد.

مصطفی کلانتری ضمن عرض تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانش‌آموزان، گفت: مدرسه بدون حضور دانش‌آموزان صفایی ندارد و هنگامی که وارد مدرسه می‌شویم و تعدادی از دانش‌آموزان را به صورت نمادین می‌بینیم، روحیه تازه‌ای گرفته و خوشحال می‌شویم.

وی ضمن حفظ سلامتی دانش‌آموزان، ادامه داد: انشالله شرایط به گونه‌ای پیش رود که بتوانیم سال تحصیلی جدید را با برنامه‌‌ریزی‌های منظم، به صورت حضوری در خدمت دانش‌آموزان و اولیای آنان باشیم.

محسن عارفی، رییس پشتیبانی و رفاه اداره کل آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، اظهار کرد: اگر الان ما این محافل شادی را با آرامش و آسایش و در امنیت کامل، برگزار می‌کنیم، به دلیل وجود جوانمردان است که در عرصه جنگ، برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران جانشان را فدا کردند.

وی افزود: نورانی بودن این مجلس، به دلیل حضور گرم مادر گرامی این شهید والامقام است و انشاءالله خدا کمک کند تا این شهیدان دست ما را بگیرند و در آن دنیا، مشکل‌گشای ما باشند.

همچنین الهام صیادی، معاون آموزش ابتدایی ناحیه یک بهارستان، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیران و کادر اجرایی مدارس و تبریک آغاز سال تحصیلی برای دانش آموزان پایه اول، گزارشی از عملکرد آموزشی ابتدایی سال گذشته ارائه داد و در خصوص برگزاری کلاس‌های جبرانی و تثبیت آموزش به صورت حضوری در ایام تابستان اشاره و از زحمات آموزگاران پایه اول تقدیر بعمل آورد.

این مراسم با نواختن زنگ در مدرسه ام‌البنین ناحیه یک بهارستان توسط مسئولان شهرستانی، به پایان رسید.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار