انتصاب ۲۹ مدیر جدید در مدارس ورامین

ورامین (پانا) - مدیر آموزش و پرورش ورامین با شروع سال تحصیلی جدید از آغاز شروع به کار ۲۹ مدیر جدید خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۶۳
لینک کوتاه کپی شد
انتصاب ۲۹ مدیر جدید در مدارس ورامین

به گزارش دفتر اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش ورامین، ۲۹ مدیر جدید در مدارس ورامین شروع به کار کردند.

امیرمحمدی،مدیر آموزش و پرورش ورامین ضمن اعلام این خبر گفت: ۱۷ مدیر در مقطع ابتدایی، ٣ مدیر در مقطع متوسطه دوره اول و ٢ مدیر در مقطع متوسطه دوره دوم متوسطه عهده‌دار مسئولیت مدیریت شدند. این مدیران از پذیرفته شدگان آزمون انتصاب مدیران هستند که پس از مصاحبه، موفق به کسب امتیاز لازم جهت تصدی مدیریت مدارس شده اند.

محمدی در جمع مدیران جدید الانتصاب متذکر شد: مدیران به منزله سکانداری در مدارس هستند که با ضمیمه کردن خلاقیت خود، مجری اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدرسه خواهند بود.

مدیر آموزش و پرورش ورامین برای این مدیران آرزوی موفقیت کرد و از آنها درخواست کرد تمام تلاش و توان خود، مدرسه و نیروی انسانی تحت امر خود را در راستای تربیت و پرورش دانش‌آموزان به کار گیرند.

گفتنی است: کمیته انتصابات همچنین پس از بررسی نظارت های انجام شده در سال تحصیلی قبل و ارزیابی عملکرد مدیران و با توجه به اینکه برخی از مدیران به افتخار بازنشستگی نائل شدند تصمیم به جابجایی ۷ نفر از مدیران مدارس را گرفت. محمدی در پایان از زحمات مدیران بازنشسته تقدیر کرد و از آنها برای انتقال تجربیات ارزنده خود به مدیران جدید استمداد طلبید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار