آغاز بهار تعلیم و تربیت 90 هزار کلاس اولی در فارس در روز شکوفه‌ها

شیراز (پانا) - به گفته مدیرکل آموزش و پرورش فارس با پوشش تحصیلی خوبی که در استان صورت گرفته است، 90 هزار کلاس اولی در فارس سال تحصیلی 1401-1400 را آغاز خواهند کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۴۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز بهار تعلیم و تربیت 90 هزار کلاس اولی در فارس در روز شکوفه‌ها

فرهاد اسماعیلی در آیین روز شکوفه‌ها که همزمان با سراسر کشور در دبستان غنچه‌های ولایت ناحیه 3 شیراز برگزار شد گفت: در مناطق شهری و پرجمعیت مانند شیراز آموزش غیرحضوری را آغاز خواهیم کرد و در مناطق کم جمعیت روستایی و عشایری با تصمیم شورای مدرسه و در صورت آماده بودن شرایط کلاس‌ها می‌تواند به صورت حضوری هم برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش فارس گفت: واکسیناسیون کلاس دوازدهمی ها از چند روز پیش آغاز شده است و از امروز واکسیناسیون کلاس یازدهمی را هم آغاز خواهیم کرد.

اسماعیلی گفت: بیش از 95 درصد از معلمان فارس در 2 دوز واکسینه شده‌اند و با واکسینه شدن کامل اولیا و دانش‌آموزان و با نظر ستاد ملی مقابله با کرونا امیدوار به بازگشایی مدارس در ماه‌های آینده هستیم.

او افزود: با تشکیل کارگروه‌های تخصصی، هدفمند و نظارت‌های متعدد زمینه آغاز سال تحصیلی با کیفیت را در سراسر استان فراهم کرده‌ایم و تمامی مدارس فارس آماده شروع سال تحصیلی هستند.

رییس آموزش و پرورش ناحیه 3 شیراز نیز در این مراسم با بیان اینکه در سال جاری 72 هزار دانش آموز در مدارس این ناحیه مشغول به تحصیل خواهند شد گفت: نزدیک به 7 هزار کلاس اولی در ناحیه 3 شیراز از امروز سال تحصیلی خود را آغاز خواهند کرد.

محمد کماندار گفت: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده شرایط خوبی برای دانش‌آموزان این ناحیه فراهم شده است و این اطمینان را به اولیا و خانواده‌ها می‌دهیم که فرزندانشان سال تحصیلی با کیفیتی را پشت سر خواهند گذاشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار