مدیر آموزش و پرورش ملارد در جشن شکوفه‌ها:

تلاش برای بازگشایی مدارس با رعایت مداوم پروتکل‌های بهداشتی

ملارد(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ملارد در جشن شکوفه‌های کلاس اولی دبستان شهدای مسکن بر اهمیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی جهت کاهش و ریشه‌کن کردن بیماری کرونا تأکید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۲۳۸
لینک کوتاه کپی شد
تلاش برای بازگشایی مدارس با رعایت  مداوم پروتکل‌های بهداشتی

جشن شکوفه‌های کلاس اولی‌های دبستان شهدای بانک مسکن آموزش و پرورش ملارد با حضور محمدرضا بهمنش رییس اداره قرآن اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران، و مدیر آموزش و پرورش ملارد برگزار شد.

طیب رضایی‌فر، در این مراسم ضمن تبریک آغاز هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس، خطاب به والدین دانش‌آموزان گفت: رعایت پروتکل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی و پرهیز از دورهمی‌های خانوادگی بسیار مهم است و از اولیای دانش‌آموزان انتظار می‌رود این موارد را رعایت کنند تا بیماری کرونا ریشه‌کن شود و مدارس دوباره شاهد پویایی و شور و نشاط دانش‌آموزان باشند.

وی افزود: مدیران و معلمان تلاشگر شهرستان ملارد، در دوران قرنطینه و تعطیلی مدارس زحمات بسیاری متحمل شدند و آموزش مجازی همراه با مشکلاتی است که امیدواریم با اتحاد همگانی دانش‌آموزان، اولیای آنها و معلمان و مدیران در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی، این بیماری از بین رفته و کلاس‌های حضوری دوباره برقرار شود.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار