تجلیل از رتبه‌های استانی و کشوری اصفهان در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری

اصفهان ( پانا) - از رتبه‌های استانی و کشوری اصفهان در بیستمین و بیست و یکمین دوره مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری با حضور مهدی اسماعیلی معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان، محمدرضا نظریان مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3، مرتضی شکری رئیس اداره فرهنگی هنری، اردوها و فضاهای پرورشی و معاون تربیت بدنی و سلامت ناحیه سه تجلیل شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۹۹
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از رتبه‌های استانی و کشوری اصفهان در مسابقات پرسش مهر ریاست جمهوری

مهدی اسماعیلی، معاون پرورشی و تربیتی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ضمن تقدیر و تشکر از دانش آموزان برگزیده به اهمیت برگزاری حضوری آموزش ها برای رشد ابعاد فردی و اجتماعی دانش آموزان پرداخت.

وی افزود: با اینکه سال گذشته شرایط خوبی نبود، هیچ برنامه ای در معاونت پرورشی تعطیل نشد و 254 فعالیت انجام شد که زحمت همکاران من در نواحی و مناطق است.

وی گفت: پرسش مهر یکی از همان فعالیت هاست که هر سال با آغاز سال تحصیلی، ریاست جمهوری سوالی مطرح می کنند که باعث می شود در همکاران و دانش آموزان روحیه پرسشگری، تحقیق و پژوهش تقویت شود.

اسماعیلی ادامه داد: سال گذشته دوباره مانند دیگر زمینه ها با زحمات همکاران و دانش آموزان و اولیا، استان اصفهان رتبه اول کشور را در پرسش مهر کسب کرد.

وی تاکید کرد: از هر فرصتی در زمینه تربیت دانش آموزان استفاده کردیم و امسال هم سعی می کنیم همه برنامه ها تحت تاثیر موج کرونا قرار نگیرد و امید است همه کمک کنیم در آبان ماه بازگشایی مدارس را به شکل اصولی داشته باشیم.

در ادامه محمدرضا نظریان، مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 با امید به حضوری شدن مدارس به همکاران و دانش آموزان تبریک گفت و ضمن تشکر از زحمت کشان این حوزه گفت: در آستانه سال تحصیلی، رییس جمهور پرسشی را برای دانش آموزان و همکاران طرح می کند که با استقبال خیلی خوب از طرف دانش آموزان و معلمان رو به رو می شود. سال گذشته در ناحیه 3 اصفهان رتبه های بسیار خوبی در سطح استان و کشور داشتیم. ناحیه 3 از 21 رتبه کسب شده توسط استان اصفهان 7 رتبه را به نام خود زده است که 3 رتبه اولی و 4 رتبه دومی را شامل می شود. 32 رتبه در سطح استان داشتیم و 5 رتبه شایسته تقدیر و همچنین رتبه های اول، دوم و سوم استانی باعث شده یک جایگاه ویژه توسط دانش آموزان و همکاران در سطح استان و کشور برای ناحیه 3 پدید آید.
در این مراسم از رتبه های اول و دوم و سوم استان و ناحیه تقدیر به عمل آمد و هدایایی اهدا شد.

در پایان از معاونین فرهنگی مدارس تجلیل شد.

خبرنگار:روشا حسن خانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار