پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

رشت (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش پیامچی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان متن پیام محمد رحمتی به این شرح است:

به نام خداوند جان و خرد

به لطف الهی با طلوع خورشید علم و دانش بار دیگر آغاز سال تحصیلی را به امید حضور دانش آموزان عزیز در مدارس جشن خواهیم گرفت.

سالی که به شعار «استمرار آموزش، ارتقای کیفیت و تضمین سلامت» مزین شده است، یادآور تلاش‌های بی وقفه معلمان و همه خدمتگزاران نظام تعلیم و تربیت در آغاز مطمئن و بی دغدغه سال تحصیلی است. واکسیناسیون معلمان، خانواده ها و اخیراً دانش آموزان گام مهمی در آغاز تدریجیِ آموزش حضوری دانش آموزان است.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره همه فرهنگیان گیلانی که در دوران شیوع بیماری کرونا جان به جان آفرین تسلیم کردند؛ آغاز سال تحصیلی جدید را به صاحبان علم و خرد به ویژه معلمان گرانقدر ، متعهد و همه دانش آموزان عزیز و رهپویان طریق علم و معنویت و اولیای گرامی، صمیمانه شادباش می گویم.

با ادای احترام به فداکارترین معلمان بی نام و نشانی که در 8 سال دفاع مقدس با پیروی از حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام درس ایثار، محبت و نوع دوستی را به ما آموختند، توفیق خدمت به آینده سازان نظام جمهوری اسلامی ایران را از خداوند متعال خواستارم.

امید است در سایه الطاف خداوند بزرگ و عنایات حضرت ولی عصر و در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری، شاهد تعالی و پیشرفت آموزش و پرورش در سال تحصیلی 1401 _ 1400 باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار