استاندار سیستان و بلوچستان:

تسریع در انجام واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان ضروری است

زاهدان (پانا) - استاندار سیستان و بلوچستان تاکید کرد برای آغاز سال تحصیلی جدید ضروری است با تلاش مضاعف دانشگاه‌های علوم پزشکی استان پوشش واکسیناسیون عمومی به خصوص برای گروه فرهنگیان، دانش آموزان و خانواده آنان مخصوصا در مناطقی که قرار است کلاس‌ها حضوری برگزار شود، افزایش یابد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۱۶۴
لینک کوتاه کپی شد
تسریع در انجام واکسیناسیون فرهنگیان و دانش‌آموزان ضروری است

حسین مدرس خیابانی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اظهار کرد: آموزش مقدمه و محور هر گونه توسعه اقتصادی است و هر کشوری که روی این موضوع سرمایه گذاری کند قطعا پله‌های پیشرفت و توسعه را بهتر و سریع‌تر طی خواهد کرد.
وی افزود: برگزاری جلسه شورای آموزش و پرورش به صورت ماهانه و حضور اعضای اصلی این شورا در جلسات از جمله مواردی است که به طور قطع به پیشرفت و رفع مشکلات آموزش و پرورش در استان کمک خواهد کرد.
مدرس خیابانی در خصوص آغاز سال تحصیلی جدید نیز گفت: نگرانی های مربوط به بازگشایی مدارس مختص به سیستان و بلوچستان نیست بلکه در کل کشور وجود دارد و در این زمینه ما تابع شورای آموزش و پرورش کشور هستیم.
وی تصریح کرد: ضروری است تمام معلمان و خانواده دانش آموزان در مناطقی که قرار است کلاس ها به صورت حضوری برگزار شود، واکسینه شوند و پوشش واکسیناسیون به حد قابل قبولی برسد.
استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: ابهامات موجود درباره سناریوهای آموزشی پیش بینی شده در سال تحصیلی جدید نیز باید از سوی آموزش و پرورش برطرف شود تا خانواده‌ها و دانش آموزان اطلاع دقیقی از روند آموزش داشته باشند.
مدرس خیابانی تصریح کرد: رفع موانع جذب نیروی انسانی و جذب اعتبارات مدرسه سازی باید از مهمترین اولویت‌های قابل پیگیری در شورای آموزش و پرورش استان باشد.
وی با اشاره به مشکل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان، برطرف کردن مشکل کمبود نیرو در استان از طریق دیگر روش‌های جذب را اقدامی هوشمندانه عنوان کرد و گفت: مدیران استانی برای حل مشکلات خود نباید منتظر مرکز بمانند و باید برای حل مشکلات راه حل پیدا کنند.
وی در بخش دیگری به موضوع تارکان از تحصیل اشاره کرد و گفت: دانش آموزانی که به دلیل مشکلات اقتصادی ترک تحصیل می‌کنند باید شناسایی و به گروه های جهادی و خیران جهت حمایت معرفی شوند.
مدرس خیابانی خاطر نشان کرد: نهضت مدرسه سازی پر سابقه ترین اقدام گروه های جهادی و خیران در کشور است و همه نیروهای جبهه انقلاب باید پای کار بیایند و در این زمینه فعالیت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار