مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک:

دفاع مقدس زیباترین و رساترین واژه در فرهنگ ایستادگی یک ملت قهرمان در برابر ظالمان است

قرچک(پانا)- مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت هفته بزرگداشت دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم است که یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این آب و خاک است .

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۹۹
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس زیباترین و رساترین واژه در فرهنگ ایستادگی یک ملت قهرمان در برابر ظالمان است

رضا داورزنی مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک ضمن تبریک و گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس بیان کرد:دفاع مقدس زیباترین و رساترین واژه در فرهنگ ایستادگی یک ملت قهرمان در برابر ظالمان است.

او افزود: هفته بزرگداشت دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ این مرز و بوم است که یادآور رشادت‌ها و از جان گذشتگی‌های فرزندان برومند این آب و خاک است که در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی مردانه مقاومت کردند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان قرچک تصریح کرد: امروز، در حالی برای نکوداشت چهل و یکمین سال گشت دفاع مقدس به‌عنوان فصل پایداری و پایمردی جمهوری اسلامی ایران، آماده می‌شویم که آن روحیه‌ دادخواهانه و رویکرد طاغوت ستیزانه در نسل امروز تجلّی یافته است تا اینگونه تحت پرچم رفیع مدافعان حرم، در حال دفاع از حریم الهی باشند.

داورزنی خاطر نشان کرد: اینجانب به موازات گرامی‌داشت هفته‌ دفاع مقدس و نکوداشت نام و مرام شهدای گرانقدر و تعظیم در برابر جانفشانی جانبازان و آزادگان عزیز آن دوران دشمن‌شکن و نیز تکریم خانواده‌های معظّم آنان، از همگان، به‌ویژه جامعه‌ فهیم فرهنگیان، دانشگاهیان، حوزویان، فرهیختگان، هنرمندان و سایر صاحبان اندیشه که دل در گرو آزادی و آبادی ایران اسلامی دارند، خواسته‌ای دارم.

او ادامه داد: تقاضا دارم که با بهره‌مندی از بستر فرهنگ، هنر و رسانه، از ظرفیت سازنده‌ دفاع مقدس، نه به عنوان یک جنگ، بلکه به مثابه یک فرهنگ که در طول زمان و عرض زمین گسترش دارد، باورهای بالنده‌ فرهنگ مقاومت را فزون‌تر از دیروز، به نسل نوخاسته و برخاسته‌ از انقلاب اسلامی تقدیم نمایند.

خبرنگار دانش‌آموز:ستایش پالیزوان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار