اجرای اولین جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی در شهرستان قرچک

قرچک (پانا) - معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک از اجرای جشنواره تجارب و ایده‌های برتر در بین فرهنگیان شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد
اجرای اولین جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی در شهرستان قرچک

مهدی دهقانی معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک گفت: اولین جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی و تجارب برتر اردویی به صورت نوشتاری با تأکید بر چارچوب اقدام پژوهی اجرا خواهد شد.

او عناوین موضوعات را شامل، عنوان تجربه، مقدمه، موضوع یا مسأله، اهداف، ارائه تجربه روش در کنار راه حل‌های پیشنهادی جهت دست‌یابی به عملکرد بهتر سازمان دانست.

دهقانی گفت: رشته‌های جشنواره تجارب و ایده‌های برتر اردویی و اردوگاهی مواردی از جمله، نوشتاری با تأکید با فرمت اقدام پژوهشی، ویدئوکست، طراحی برنامه خلاقانه، برگزاری اردوی یک یا چند روزه در فضای حقیقی و مجازی با اولویت مهارت‌آموزی در اردو، خاطره و دلنوشته، روایتگری اردوهای راهیان نور دانش‌آموزی، راهکارهای توسعه و تقویت اردوگاه‌های دانش‌آموزی در فضای واقعی در زیست بوم جدید شیوع کرونا است.

معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش شهرستان قرچک تاکید کرد: ارسال آثار به شناسه کاربری دبیرخانه استانی جشنواره tajarob_ordooei@ باید انجام شود.

خبرنگار دانش‌آموز: معصومه تاجیک

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار