سنجش میزان سواد حرکتی دانش‌آموزان تا پایان مهر

تهران (پانا) - از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت، دستورالعمل «بسته تحولی ارتقای سوادحرکتی دانش‌آموزان ابتدایی» به اداره کل آموزش و پرورش استان‌ها ابلاغ شد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
سنجش میزان سواد حرکتی دانش‌آموزان تا پایان مهر

از آنجائی که کودکان، نوجوانان و جوانان دانش آموز، سرمایه های اصلی کشور و آینده سازان میهن اسلامی هستند و تربیت متوازن و تمام ساحتی دانش آموزان از مطالبات سندتحول بنیادین آموزش و پرورش است به نحوی که در بیانیه ارزش های این سند بر سلامت جسمانی و نشاط دانش آموزان تأکید شده است؛ از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت، دستورالعمل «بسته تحولی ارتقای سوادحرکتی دانش آموزان ابتدایی» جهت اجرا، به اداره کل آموزش و پرورش استان ها ابلاغ شد.

در بخش هایی از این دستور العمل آمده است:

میزان سوادحرکتی دانش آموزان در مرحله اولیه یا پیش آزمون حداکثر تا پایان مهرماه صورت می گیرد. سپس با اجرای پروتکل تمرینی سه ماه با مشاوره آموزگار و مشارکت و همکاری خانه و مدرسه، دانش آموزان سوادحرکتی خود را ارتقا داده و در اسفندماه آزمون مرحله ثانویه برگزار خواهد شود و نتایج آن مورد تحلیل قرار خواهد گرفت.

منابع مورد نیاز این پروژه از اعتبارات معاونت تربیت بدنی و سلامت تأمین خواهد شد و دریافت هرگونه هزینه از دانش آموزان با هر عنوانی ممنوع است.

دستورالعمل «بسته تحولی ارتقای سواد حرکتی دانش آموزان ابتدایی» را از اینجا مشاهده کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار