تقارن باشکوه مهر و دفاع مقدس

جوادآباد (پانا) - مدیر آموزش و پرورش جوادآباد عنوان کرد رنگ و بوی مهر و عطرافشانی آن با دفاع مقدس، تبلور رشادت‌‌های جوانمردان گذشته و آینده ایران است.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۴۲
لینک کوتاه کپی شد
تقارن باشکوه مهر و دفاع مقدس

همزمان با تقارن ماه مهر با هفته دفاع مقدس عباس کیوانلو مدیر اداره آموزش و‌پرورش جوادآباد در گفت و گو با پانا بیان کرد: «ماه مهر، فصل رویش و شکوفایی دانایی، برای تمامی معلمان و دانش آموزان ایران زمین است. شور سرمستی، دانایی و توانایی، گوارای وجود دانش آموزان و معلمان این پهنه ارزشمند. آغاز سال تحصیلی نو، سرآغاز رویش و طراوت در بوستان عشق و محبت برای معلمان فرهیخته و دانش آموزان جویای دانش و معرفت است. از خداوند منان برای تمامی عزیزان توفیق روز افزون همراه با شکوفایی و سربلندی مسئلت داریم.»

کیوانلو در ادامه گفت: «هفته دفاع مقدس یادآور حماسه ۸ سال مجاهدت و ایثارگری بر رهپویان طریق عشق است. بی شک اگر رشادت‌ها و از خودگذشتی بسیجیان و سلحشوری‌های آنان نبود، هم اکنون این آرامش بر کشور حکمفرما نبود. سی و یکم شهریور لغایت ششم مهر به نام هفته دفاع مقدس نامگذاری شده تا نسل‌های پنجم و ششم انقلاب نیز با فرهنگ ایثار و شهادت عجین باشند. امید که جوانان امروز قدرشناس خون شهدای ۸ سال دفاع مقدس باشند.»

خبرنگار پانا: ملیحه خواری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار