بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از روند اجرای پروژه مهر در منطقه نازلو

ارومیه (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از روند اجرای پروژه مهر در مدارس منطقه نازلو بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۷۰۳۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی از روند اجرای پروژه مهر در منطقه نازلو

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی آموزش و پرورش استان، صبح امروز مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با همراهی رئیس اداره سلامت آموزش و پرروش استان و مشاور خود از روند اجرای پروژه مهر و آماده سازی مدارس برای آغاز سال تحصیلی جدید در منطقه نازلو بازدید کرد.

مهین منافی، مدیرکل آموزش و پرورش استان در این بازدید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ایجاد فضای مناسب در مدارس متناسب با پروتکل‌های ستاد ملی کرونا در سال تحصیلی جدید تاکید کرد.

وی خاطرنشان کرد: توجه به موضوع دفاع مقدس در آستانه بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید نیز لازم است در برنامه های مجازی و واقعی بازگشایی مدارس استان مورد توجه باشد.

منافی بیان کرد: آذربایجان غربی طبق ارزیابی وزارتی آمادگی استقبال از مهرماه و سال تحصیلی جدید را داراست و در این راستا باید با اولیا صحبت شود و اقناع سازی آنان نسبت به برنامه های آموزش و پرورش توسط مشاوران و انجمن اولیا و مربیان ارائه شود.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی با بیان اینکه پوشش حداکثری اولویت آموزش و پرورش استان در سال تحصیلی جدید است؛ گفت: ارائه خدمات آموزشی با شیوه های در دسترس و نوین آموزشی وظیفه مسوولان نظام تعلیم و تربیت در شرایط کنونی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار