رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز عنوان کرد:

جلسه مدیران مدارس استثنایی و مراکز ویژه مشکلات یادگیری

کرج (پانا)- جلسه مدیران مدارس استثنایی و مراکز ویژه مشکلات یادگیری به صورت ویدئو کنفرانس در روز چهارشنبه 31 شهریورماه برگزار گردیدکه در این جلسه کشاورز رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز، ضمن عرض تقدیر از تلاش ارزشمند همه همکاران و با تسلیت ایام سوگواری ماه صفر به گرامیداشت هفته دفاع مقدس پرداختند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۹۹۴
لینک کوتاه کپی شد
جلسه مدیران مدارس استثنایی و مراکز ویژه مشکلات یادگیری

وی در ادامه شروع سال تحصیلی را فرصتی برای ارائه خدامات آموزشی و توانبخشی، پرورشی برای دانش آموزان بیان کردند و با اشاره به بخشنامه ها و دستورالعمل های بازگشایی مدارس استلزامات بازگشایی مدارس را عنوان و در این خصوص رهنمودها و راهکارهای مورد نیاز را مطرح نمودند.

در این جلسه موضوعاتی از قبیل ساماندهی نیروی انسانی -ثبت کتب - ثبت نام در سیدا -برنامه هفتگی و سالانه مدارس -سنجش نوآموزان- وضعیت بهداشتی مدارس - آماده سازی فضا و کلاس -سرویس رفت وبرگشت دانش آموزان - تهیه اطلس یادگیری - حضور همکاران و تولید محتوا مطرح شد.

در ادامه رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ،ضمن جمع بندی و ارائه راهکارهای ارزشمند به موانع و مشکلات که مانع خدمات رسانی به دانش آموزان است و مدیران مدارس و همکاران را دچار چالش مضاعف کرده اند اشاره و ابراز امیدواری نمودند که با توکل بر خداوند متعال و همدلی و همراهی همه عزیزان این چالش ها به فرصت تبدیل گردد و سال موفقی را داشته باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار