معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران:

حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان، مهم‌ترین اولویت نظام تعلیم و تربیت است

تهران (پانا) - معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت آموزش و پرورش به عنوان مهم‌ترین خاستگاه شناسایی استعدادها و شکوفا کردن غنچه‌های امید و بسترساز رشد و آگاهی، عهده دار مسئولیتی سنگینی است که می تواند حرکت به سمت قله های رفیع دانش و معرفت را فراهم کند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۹۶۱
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان، مهم‌ترین اولویت نظام تعلیم و تربیت است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، عربعلی زینالی با اشاره به دو سال تحصیلی گذشته بیان کرد: با شیوع ویروس منحوس کرونا و با تعطیل شدن مدارس، آموزش تعطیل نشد و با اهتمام ویژه و مجاهدت‌های علمی معلمان عزیز و بهره‌گیری از ظرفیت و فرصت‌های مختلف یادگیری از جمله فضای مجازی، بستر شبکه شاد، استفاده از ظرفیت‌های رسانه ملی و ... جلوه‌هایی از تعهد و تلاش معلمان سخت کوش نمایان شد و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت با درک شرایط موجود، در راستای رسالت خطیر خود با خلق ابتکارات جدید به ایفای نقش پرداختند.

او خاطرنشان کرد: شروع مدارس امسال رنگ و بوی دیگری دارد و با آنچه در گذشته بوده بسیار متفاوت می‌باشد.

زینالی انجام واکسیناسیون فرهنگیان و سرعت بخشیدن به واکسیناسیون دانش‌آموزان در راستای حفظ سلامت دانش‌آموزان و معلمان که از سرمایه‌های ذی قیمت جامعه هستند را بسیار مهم خواند و آن را جزء مهم‌ترین اولویت نظام تعلیم و تربیت دانست.

این مقام مسئول اظهار کرد: تلاش همه مسئولان و دست اندرکاران بازگشایی مدارس بصورت حضوری با رعایت کلیه شیوه‌نامه‌ها و پروتکل‌های بهداشتی است و استفاده از شبکه شاد و فضای مجازی در کنار تحصیل حضوری را از اولویت‌های وزارت آموزش و پرورش بر شمرد.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران نقش معلمان که به فرموده مقام معظم رهبری افسران سپاه پیشرفت کشورند را بی‌بدیل دانست و تلاش و همت عالی معلمان گرامی را ارج نهاده و ضمن تأکید بر جهاد آموزشی، همدلی و وفاق همه دستگاه‌ها را رمز موفقیت ایران اسلامی بر قله‌های امید، دانایی و سربلندی دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار