مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان:

آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان آمادگی بازگشایی مدارس را دارد

بهارستان یک(پانا)- نشست تخصصی مدیران دوره اول و دوم متوسطه، با محوریت بازگشایی مدارس و پروژه مهر و با حضور مدیر و شورای معاونین آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان، در دبیرستان نمونه دولتی امام علی‌(ع) برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۹۱۱
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان  آمادگی بازگشایی مدارس را دارد

در این نشست مصطفی کلانتری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در خصوص بازگشایی مدارس به صورت حضوری یا غیر‌حضوری اظهار کرد: با تعطیلی مدارس و تداوم فعالیت‌ها به صورت مجازی، دانش‌آموزانی که علاقه‌ای به درس‌خواندن نداشتند، تابع شرایطی برای تلاش بیشتر بودند که با تعطیلی مدارس، این موارد حذف شدند؛ بخصوص در دانش‌آموزان پایه اول و پایه دوم که حتی با فضای آموزشی مدرسه هم آشنا نیستند و مشکلات زیادی را بوجود آوردند.

او افزود: حتی با وجود این شرایط برخی دانش‌آموزان، یا با علاقه شخصی یا به گفته اولیا، به سوی ترک تحصیل روی آوردند.

در ادامه غلامرضا قره‌باقری معاون پرورشی و تربیت‌بدنی ضمن ارائه دستورالعمل‌های بهداشتی جهت بازگشایی حضوری مدارس، اظهار کرد: تشکیل کمیته سلامت در مدارس ضروریت دارد و مبنای بازگشایی مدارس به صورت حضوری، براساس چک لیست‌های کمیته سلامت مدرسه است.

قره باقری آموزش‌های تلفیقی شامل حضوری و غیرحضوری را نیز نوعی راهکار عنوان کرد و ادامه داد: اگر مدارس از آبان ماه به صورت حضوری بازگشایی شوند، دیگر بازگشت به گذشته نداریم و تعطیل نخواهد شد.

قره‌باقری تاکید کرد: در صورت بازگشایی مدارس استفاده از ماسک شخصی در ساختمان کلاس و راه‌پله‌ها ضروری است و ورود دانش‌آموزان مشکوک به بیماری‌های ویروسی حتی سرماخوردگی به مدرسه ممنوع خواهد بود.

در ادامه جلسه پیرامون دستورالعمل‌های بهداشتی و ضرورت‌های رعایت نکات آموزشی و روند تجهیز مدارس و اختصاص تجهیزات بحث و تبادل نظر شد.

خبرنگار دانش‌آموز: مهدیه درختی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار