رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز:

نفرات برتر مسابقات شطرنج آموزش و پرورش استثنایی کشور معرفی شدند

کرج (پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از برگزاری اختتامیه بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی (رشته شطرنج) کارکنان آموزش و پرورش استثنایی سراسر کشور و معرفی نفرات برتر این مسابقات خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۹۵
لینک کوتاه کپی شد
نفرات برتر مسابقات شطرنج آموزش و پرورش استثنایی کشور معرفی شدند

این جلسه در اداره کل آموزش وپرورش استان، با حضور سالار قاسمی مدیر کل استان البرز، عباس کشاورز رئیس اداره استثنایی البرز و کارشناسان تربیت بدنی اداره به صورت مجازی با سازمان آموزش و پرورش استثنایی و سایر استان ها برگزار شد.

کشاورز ضمن تقدیر و تشکر ازاستقبال همکاران و داوران فنی هیات شطرنج استان، بیان کرد: مسابقات شطرنج که در روزهای 22 تا 24 شهریور ماه برگزار شد و تعداد 30 استان و 120شرکت کننده حضور داشتند و 3 زن و 3 مرد بعنوان نفرات برگزیده مسابقات انتخاب شدند.

وی افزود: براین اساس فرهاد مصلح از آذربایجان شرقی و پریسا شعبانی از استان مرکزی به مقام اول این دوره از مسابقات و جمعه محمد قرایی و عذرا خزایی از گلستان نیز به مقام دوم دست یافتند. اسماعیل فتحی از کردستان و شریفه احمدی مهربان از کهگیلویه و بویراحمد حائز مقام سوم این دوره از مسابقات کشوری شدند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز نیز در این آیین گفت: بیست و یکمین دوره مسابقات ورزش مجازی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی کشور به صورت مجازی برگزار شد.

کشاورز تصریح کرد: این مسابقات در کاهش استرس و اضطراب روانی ناشی از تداوم شیوع ویروس کرونا در بین کارکنان آموزش و پرورش استثنایی تاثیر بسزایی داشت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان ادامه داد: بیست و یکمین دوره مسابقات ورزشی کارکنان آموزش و پرورش استثنایی توسط داوران مجرب کشوری - استانی ارزیابی شد و این دوره از مسابقات به روش سوئیسی برگزار و در پایان نفرات برتر معرفی و تجلیل شدند.

سید جواد حسینی معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور که به صورت ویدئو کنفرانس در جلسه حضور داشتند گفت: در سازمان یکی از عوامل کارآمدی منابع انسانی، نشاط و شادابی و سرزندگی آنها است که ورزش یکی از منابع ایجاد نشاط و شادابی است نیروی انسانی کارآمد و سالم باید بدن سالم و بانشاط داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش البرز در آیین اختتامیه این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد: ورزش و سلامت جسمی تنها یک سرگرمی نیست، بلکه یک بخشی از تربیت واقعی است.

قاسمی با اشاره به اینکه مهم ترین فرصت برای فراهم آوردن آرمان‌هایی که برای آینده این کشور جستجو می‌کنیم در نظام تعلیم و تربیت نهفته است و باید هر اقدامی از مدرسه آغاز شود،بیان کرد: جسم و روح هر دو اهمیت دارند و باید سلامتشان حفظ شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار