انتشار آثار ماراتن تولید محتوای عاشورایی در ایام اربعین

تهران (پانا) - آثار برتر ماراتن تولید محتوای عاشورایی با موضوع عاشورا، معرفت و زندگی در ایام اربعین از سوی معاونت امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی منتشر خواهد شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۴۱
لینک کوتاه کپی شد
انتشار آثار ماراتن تولید محتوای عاشورایی در ایام اربعین

محمدصادق افراسیابی، معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی ضمن اعلام این خبر گفت: مجمع ناشران دیجیتال اسلامی با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و موسسه فهم در ایام ماه محرم اقدام به برگزاری ماراتن تولید محتوا با موضوع عاشورا، معرفت و زندگی کردند.
وی خاطر نشان کرد: 208 اثر در 3 روز برگزاری توسط علاقمندان به دبیرخانه ماراتن تولید محتوای عاشورایی ارسال شد.
افراسیابی افزود: پس از انجام مراحل داوری و فرآیندهای ارزیابی، ۱۸ اثر به عنوان آثار برتر برای دریافت کمک هزینه سفر به عتبات عالیات مشخص شدند که جوایز و تقدیرنامه برگزیدگان در مهر ماه امسال به ایشان اهدا خواهد شد.
معاون امور محتوایی مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی تصریح کرد: آثار برتر علاوه بر دریافت جوایز از امروز تا پایان مراسم اربعین حسینی با همکاری معاونت فضای مجازی سازمان صدا و سیما، سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، سکوهای نشر محتوا، خبرگزاری‎ها، سایت‌های خبری و سامانه‌های ویدئوی درخواستی منتشر می‌شوند.
حمایت از برگزاری ماراتن تولید محتوای عاشورایی و چهاردهمین دوره سوگواره مهر محرم از برنامه‌های مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بود که امسال با هدف هم افزایی و تجمیع سوگواره‌های حسینی با نظارت و راهبری ستاد هماهنگی سوگواره‌های ملت امام حسین علیه‌السلام اجرا شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار