معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه۴:

مراقبان سلامت، بازوان توانمند سلامت در مدارس هستند

تهران (پانا )- کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش منطقه ۴ از برگزاری اولین جلسه شورای مراقبان سلامت در بستر شبکه شاد با حضور علی گلشن معاون پرورشی و تربیت بدنی خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۸۱۵
لینک کوتاه کپی شد
مراقبان سلامت، بازوان توانمند سلامت در مدارس هستند

علی گلشن ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید از مجموعه ورزشی شهید عراقی و همکاران مراقب سلامتی که در عرصه واکسیناسیون فرهنگیان منطقه ۴ که همکاری شایسته‌ای داشتند تقدیر کرد و با اشاره به اقدامات انجام شده در جهت واکسیناسیون فرهنگیان منطقه گفت: این اقدام موجب شروع سالی توام با آرامش و سلامتی و به دور از بیماری کرونا برای همکاران و دانش آموزان باشد.

گلشن با اشاره به نقش مراقبان سلامت گفت: مراقبان سلامت بازوان توانمند سلامت در مدارس کشور هستند و خواستار دقت نظر و خلاقیت بیش از پیش همکاران مراقب سلامت در جهت پیشبرد اهداف سلامت در مدارس شد.

در ادامه فاطمه باقریان؛ کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی منطقه همکاران جدید الورود را معرفی و از تلاش همکارانی که بازنشسته شدن تقدیر و تشکر کرد.

باقریان در این جلسه مجازی با اشاره به اینکه مربیان سلامت درسال تحصیلی جدید با انگیزه و پیشگیری از بیماری ها را شروع خواهند کرد، گفت: مراقبان و مربیان سلامت نقش مهمی در عرصه سلامت دانش آموزان و معلمان را دارند.

درپایان کارشناس مسئول سلامت و پیشگیری همچنین به تبیین و تشریح برنامه عملکرد سالیانه مراقبان سلامت در عرصه سلامت و پیشگیری و به ویژه مبحث پروژه مهر پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار