فرمانده سپاه استان قم:

دفاع مقدس عرصه ایمان به خدا و عشق به وطن بود

قم(پانا)- فرمانده سپاه استان قم گفت دفاع مقدس عرصه ایمان به خدا، اخلاص، صفا و صمیمیت، نوع دوستی و عشق به وطن بود.

کد مطلب: ۱۲۱۶۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
دفاع مقدس عرصه ایمان به خدا و عشق به وطن بود

به گزارش روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم، «سید محمد تقی شاهچراغی» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) امروز در همایش تجلیل از 25 هزار پیشکسوت جهاد و مقاومت در سالن اجتماعات موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم اظهار داشت: قم مرکز انقلاب و مادر انقلاب است و رهبر معظم انقلاب در بیانات گهربارشان، به موارد مهمی از حضور مردم قم در عرصه های مختلف دفاع از انقلاب، اشاره فرموده اند.

رییس کمیته نیروهای مسلح ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان قم افزود: یکی از مهم ترین نقش آفرینی های مردم قم، دوران هشت سال دفاع مقدس بود که لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع) به فرماندهی سردار شهید «مهدی زین الدین» در آن زمان، به خوبی درخشید.

شاهچراغی ادامه داد: لشکر 17 متشکل از جوانان رزمنده ای از قم و استان های مرکزی، زنجان، قزوین و سمنان بود که زیر چتر فرماندهی شهید زین الدین، به انجام موفق ماموریت های مهم در مناطق عملیاتی مبادرت می ورزیدند.

وی با اشاره اینکه ادب، رفتار و اخلاق حسنه شهید زین الدین، از جمله ویژگی های بارز این سردار نمونه سپاه اسلام بود، خاطرنشان کرد: به سبب وجود همین سرداران بزرگوار، دفاع مقدس کانون صفا، اخلاص، ایثار، نوعدوستی، وطن خواهی و ایمان به خدا بود.

شاهچراغی ادامه داد: تقدیم بیش از 6 هزار شهید و هزاران جانباز و ایثارگر از لشکر 17 و سایر نیروهای مسلح و اقشار مردمی در دوران انقلاب و دفاع مقدس، موید نقش آفرینی های موثر مردم ولایتمدار استان در عرصه های دفاع از آرمان های بلند نظام اسلامی است.

وی تاکید کرد: لشکر 17 در حماسه دفاع از حرم های اهل بیت(ع) نیز رشادت های بی نظیری از خود نشان داد هر چند گذر زمان، عمق و اهمیت این رشادت ها را در فضای رسانه بخوبی نمایان خواهد کرد.

فرمانده ارشد نیروهای مسلح استان قم تصریح کرد: نیروی انتظامی در حفظ امنیت استان و یگان های ارتش بخصوص پایگاه پدافند هوایی در رصد آسمان، با انجام ماموریت های شبانه روزی خود، همواره در حالت آمادگی عملیاتی به سر می برند و ان شاءالله خداوند بیش از پیش بر توفیق نیروهای مسلح بیفزاید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار