مدیرکل آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در جلسه زنده با مدیران مدارس بیان کرد:

بازگشایی حضوری، آرام و تدریجی مدارس باید با مشارکت فعالانه انجمن اولیاء و مربیان انجام شود

تهران (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش منطقه ۱۱ در جلسه زنده با مدیران مدارس بیان کرد بازگشایی حضوری، آرام و تدریجی مدارس باید با مشارکت فعالانه انجمن اولیاء و مربیان انجام شود.

کد مطلب: ۱۲۱۶۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد
بازگشایی حضوری، آرام و تدریجی مدارس باید با مشارکت فعالانه انجمن اولیاء و مربیان انجام شود

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش منطقه ۱۱، جلسه مجازی با مدیران مدارس در شبکه شاد برگزار شد. در ابتدای جلسه قدرت اله گراوند از تلاش های همه مدیران و همکاران مدارس در راستای پروژه مهر و بازگشایی مدارس تقدیر و تشکر کرد.

وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید و بزرگداشت هفته دفاع مقدس گفت: پنج شنبه اول مهرماه ۱۴۰۰ جشن شکوفه ها و بازگشایی مدارس ویژه دانش آموزان پایه اول است و از شنبه سوم مهرماه، آموزش ها به صورت رسمی، در شبکه شاد و صدا و سیما شروع می شود. گراوند بر آموزش ترکیبی (حضوری و غیرحضوری) در شرایط فعلی اشاره و تأکید کرد که با اجرای واکسیناسیون دانش آموزان، دغدغه مدارس و اولیاء جهت بازگشایی از بین برود و آموزش به صورت حضوری انجام شود.
در ادامه جلسه گراوند به توزیع کتاب های درسی در منطقه اشاره کرد که در حال انجام است و تاکید کرد: همکاران جهت تحویل کتب درسی حتی در روزهای پنج شنبه و جمعه در اداره حضور دارند و یادآور شد ثبت سفارش کتب درسی دانش آموزانی که قبلا در سامانه ثبت نام نکرده اند توسط مدارس در اسرع وقت انجام شود.
وی در ادامه به انتخابات انجمن اولیاء و مربیان و تشکیل شوراهای مختلف ( شورای معلمان، شورای انجمن و ... ) در مدارس منطقه اشاره کرد و از مدیر دبیرستان شایسته و میزبانی پایلوت کشوری برگزاری انتخابات انجمن اولیاء که در روز پنج شنبه ۲۵ شهریورماه با حضور سرپرست وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، تشکر و قدردانی کرد.

گراوند به آئین نامه جدید انجمن اولیاء و مربیان مدارس که در حدود ۲۶ بند و شامل ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت است، اشاره و بر اجرای آن در مدارس تأکید کرد.

گراوند ضمن بیان اینکه آموزش حضوری بهترین آموزش است، به بازگشایی آرام و تدریجی مدارس اشاره کرد و گفت: مهمترین موضوع در این مسئله حفظ سلامت معلمان، دانش آموزان و خانواده ها است. از این رو در نحوه بازگشایی مدارس با توجه به روند واکسیناسیون دانش آموزان و فرهنگیان و شرایط کشور تابع نظر ستاد ملی کرونا خواهیم بود.
وی در پایان گفت: عدالت آموزشی زمانی محقق می شود که تعلیم و تربیت رسمی صورت گیرد، در نتیجه باید برای آماده سازی خانواده ها و دانش آموزان جهت بازگشایی حضوری مدارس، آگاهی های لازم در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی به خانواده ها ارائه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار