مدیر آموزش و پرورش بندرانزلی خبر داد:

واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم بندرانزلی

انزلی (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی گفت واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم شهرستان بندرانزلی با سینوفارم آغاز شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۶۱۵
لینک کوتاه کپی شد
واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم بندرانزلی

به گزارش اداره آموزش و پرورش انزلی، محمود یوسفی‌فر درباره واکسیناسیون دانش آموران، اظهار کرد: با هماهنگی به عمل آمده بین آموزش و پرورش و مرکز بهداشت و درمان شهرستان بندرانزلی واکسیناسیون دانش‌آموزان پایه دوازدهم که در سامانه salamat.gov.irثبت نام کرده‌اند انجام خواهد شد.

وی تصریح کرد: با توجه به مجوزهای صادره واکسن در نظر گرفته شده برای این گروه سینوفارم است که در دو مرحله و به فاصله حداقل یک ماه انجام می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دانش‌آموزان مقطع دوازدهم از آبان در مدارس حضور خواهند یافت، گفت: فعلا آموزش حضوری فقط برای دانش‌آموزان پایه دوازدهم است، زیرا دانش‌آموزان این مقطع هم باید برای کنکور آماده شوند و هم امتحانات آنها به صورت نهایی برگزار می‌شود.

یوسفی‌فر، با بیان اینکه بیش از ۱۹ هزار دانش‌آموز در مدارس شهرستان بندرانزلی مشغول به تحصیل هستند، تاکید کرد: امیدواریم با واکسیناسیون حداکثری شاهد بازگشایی همه مدارس و آموزش حضوری دانش‌آموزان باشیم.

هم اکنون دو پایگاه بزرگ جهت واکسیناسیون در انزلی فعالیت دارند که شامل پایگاه شهید دوربین در خیابان پاسداران و پایگاه شهرداری، ساحل قو است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار