معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

حفظ سلامتی دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش است

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری گفت در ماه‌های اخیر واکسیناسیون در حال انجام است و بسیاری از کشورها تصمیم به بازگشایی مدارس گرفته‌اند تا بتوانند هرچه زودتر به حالت عادی خود بازگردند و آموزش‌ حضوری را شروع کنند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۲۵
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامتی دانش‌آموزان یکی از مهم‌ترین اولویت‌های آموزش و پرورش است

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری اظهار کرد: بازگشایی ایمن مدارس در شرایط سخت تداوم شیوع ویروس کرونا موجب کاهش دغدغه والدین شده است که این موضوع مهم در پروژه مهر سال جدید مورد تاکید قرار گرفته است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه روند آموزشی باتوجه به شیوع ویروس کرونا تغییرات بسیاری کرده است برای آغاز سال تحصیلی جدید در قالب پروژه مهر اقدامات مختلفی انجام شده است، تا دانش‌آموزان از یادگیری بهتری برخوردار شوند. ما می‌توانیم با رعایت پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های بهداشتی و همراهی جامعه به مرور به سوی بازگشایی مدارس پیش رویم؛ حضور دانش‌آموزان درمدارس علاوه بر ایجاد نشاط در جامعه، اهداف آموزشی و پرورشی را نیز محقق می‌کند.

قاسمی‌پور عنوان کرد: تمام نیروهای سلامت و تربیتی ساماندهی شده‌اند و مدیران مدارس باید مواد ضد عفونی کننده را فراهم کنند تا شروع مدارس با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی آغاز شود. کیفیت آموزش حضوری را نمی‌توان جایگزین آموزش مجازی و غیرحضوری کرد.

خبرنگار: شیدا مشهور

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار