بازدید استاندار اردبیل از روند توسعه مدرسه خیّرساز« محترم پناهی»

اردبیل(پانا) - استاندار اردبیل با حضور در مدرسه خیّرساز محترم پناهی از روند توسعه این پروژه آموزشی بازدید کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بازدید استاندار اردبیل از روند توسعه مدرسه خیّرساز« محترم پناهی»

به گزارش آموزش و پرورش ناحیه 2 اردبیل، در این مراسم اکبر بهنام جو، استاندار اردبیل با تقدیر از تمامی خیّرین مدرسه ساز و زحمات آنها گفت: مدرسه مهمترین و اصلی ترین مکان برای تربیت نسل آینده است و معلمان در کنار علم آموزی نباید از تربیت دانش آموزان غافل شوند.

او در ادامه افزود: محیط مدرسه با درختکاری و ایجاد فضاهای سبز باید تبدیل به مکانی شاد برای دانش آموزان شود، چرا که در این صورت آموزش بیشترین تاثیر را خواهد داشت.

اردشیر زارعی، خیّر نیک اندیش این مدرسه نیز در باره انگیزه خود در امرمدرسه سازی گفت: تصمیم گرفتم در سرزمینی که به دنیا آمده ام خدمتی کرده باشم و یک یادگاری از خودم و به نام مادرم داشته باشم چون آموزش برای مادرم بسیار مهم بود. مهمترین انگیزه من این بود که دانش آموزان مخصوصا دختران برای رفتن به مدرسه مخصوصا در سرمای زمستان که اردبیل بخاطر شرایط اقلیمی از استانهای دیگر متفاوت است، مسافت طولانی طی نکنند.

وی در زمینه توسعه فاز دوم این مدرسه افزود: اصل این است که پایه های این ساختمان بالا بروند و بچه ها با رفتن به کلاسهای درس خوشحال شوند و برای آینده خود تلاش کنند.

این خیّر نیک اندیش گفت: از اینکه کاری بکنیم تا کودکی امیدوار شود نباید خجالت کشید، وظیفه ما این است کاری کنیم تا امیدواری وارد خانواده ها شود تا این کودکان آینده سرزمینمان را به خوبی رقم بزنند.

در ادامه این مراسم پس از تجلیل از دانش آموزان برتز این مدرسه ، خانه سرایدار مدرسه کلنگ زنی و آبخوری آن افتتاح شد.

گفتنی است :این مدرسه توسط اردشیر زارعی در شهرک مخابرات اردبیل به یاد و نام مادر مرحومشان ( محترم پناهی)احداث شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار