مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر:

هر‌ چقدر قدرت برنامه‌ریزی یک مدیر بالاتر باشد، مشکلات و معضلات کمتر است

اسلامشهر (پانا)- جلسه توجیهی مدیران جدیدالانتصاب آموزش و پرورش اسلامشهربا حضور رئیس، اعضای شورای معاونین و سایر مسئولان به منظور ایجاد وحدت رویه و هماهنگی مدیران و همچنین آمادگی برای آغاز سال تحصیلی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۸۹
لینک کوتاه کپی شد
هر‌ چقدر قدرت برنامه‌ریزی یک مدیر بالاتر باشد، مشکلات و معضلات کمتر است

در این جلسه حسینعلی بنار، مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر در سخنانی اظهار کرد: مدیران خط مقدم و مجری قوانین آموزش و پرورش هستند و هر چقدر قدرت برنامه‌ریزی یک مدیر بالاتر باشد، مشکلات و معضلات کمتر است.

این مقام مسئول با تأکید بر نظم و انضباط در کار، افزود: کارها در مدرسه باید با اولویت‌بندی باشد تا از اتلاف زمان جلوگیری شود.

وی تعامل با اولیاء، ارتباط موثر با دانش‌آموز، معلم، معاون، مسئولان محلی و استفاده از تجربیات مدیر قبلی را شاه کلید موفقیت در مدیریت دانست و با نقل سخنی از امام علی‌(ع) افزود: بزرگترین آسیب در آموزش و پرورش، غفلت از اندیشه بزرگ افراد کوچک است.

بنار با توصیه بر هماهنگی و استفاده از تجربیات دیگر مدیران بر پیگیری و نظارت مدیران مدارس برای انجام فعالیت‌های «پروژه مهر» در مدرسه در اجرای مراسم ویژه بازگشایی مدارس در روز اول با توجه به وضعیت بازگشایی مدارس بصورت حضوری، مجازی و یا مشترک با رعایت تمامی پروتکل ها و دستورالعمل‌های بهداشتی تأکید کرد.

آوی تصریح کرد: کنترل سیستم حفاظتی و روشنایی و صوتی و فضاهای مورد نیاز واحد آموزشی، کنترل وسایل ورزشی و تمهید مقدمات برگزاری مراسم ویژه بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس ،تشکیل ستاد اقامه نماز، شناسایی دانش‌آموزان بی بضاعت و تحت پوشش نهادهای حمایتی، تهیه و ارسال گزارش از اقدامات و برنامه‌های اجرا شده در خصوص پروژه مهر به اداره، بررسی و کنترل ابلاغ‌های معلمان و عوامل اجرایی و پیگیری و رفع نواقص آنها و برگزاری جلسه شورای معلمان مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه مصطفی حسین‌زاده، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر نیز، برنامه‌ها و اهداف مورد انتظار این حوزه از مدیران جدیدالانتصاب را تشریح کرد.

خبرنگار: نازنین سرایی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار