با حضور رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱ کرج صورت گرفت؛

تجلیل از مسئول امور ایثارگران کانون البرز

کرج (پانا)- رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه ۱ کرج با حضور در اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان البرز از اسماعیل نمک شناس، مسوول امور ایثارگران این اداره‌کل تجلیل کرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از مسئول امور ایثارگران کانون البرز

سید محمد حسینی، رییس بنیاد شهید منطقه ۱ کرج در دیداری مشترک ضمن تشکر از تلاش‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در حوزه‌ معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به کودکان و نوجوانان، ابراز امیدواری کرد که بنیاد شهید و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان بتوانند تعاملات سازنده‌ای را در این زمینه انجام داده و با اجرای برنامه‌های مناسب برای این گروه سنی هر چه بیشتر کودکان و نوجوانان را با شهدا و آرمان‌های والای آنان آشنا کنند.

این مقام مسوول که به همراه جمعی از همکاران بنیاد شهید منطقه ۱ کرج در کانون حضور یافته بود، در ادامه به برخی موارد مربوط به امور ایثارگران و فعالیت‌هایی که باید در ادارات کل صورت گیرد اشاره کرد.

اسماعیل نمک شناس نیز در سخنانی به فعالیت‌های کانون در بخش همکاران ایثارگر و فعالیت‌های فرهنگی حوزه کودک و نوجوان اشاره کرد و در خصوص این دسته از همکاران سخن گفت.

در پایان این نشست نیز لوح تقدیری با امضای رییس بنیاد شهید منطقه یک کرج از سوی پدر شهید قربان پور به این همکار کانونی اهدا شد و حکم مسوولیت وی به عنوان مسوول امور ایثارگران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان البرز برای دو سال متوالی تمدید شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار