اجرای برنامه‌های کاربردی در سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت : پس از گذشت تقریبا دو سال از ورود مهمان ناخوانده کرونا به کشور و تعطیلی تجمع دانش‌آموزان، پیشرفت‌های زیادی در تشکیلات سازمان دانش‌آموزی و خبرگزاری پانا استان کرمان ایجاد شده که نشان از توانمندی همکاران و دانش‌آموزان عضو این تشکل بزرگ است.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۴۲
لینک کوتاه کپی شد
اجرای برنامه‌های کاربردی در سازمان دانش‌آموزی استان کرمان

کرونا که وارد زندگی مان شد تغییرات زیادی در روند برنامه ها ایجاد کرد و در بسیاری از موارد باعث شد تازه ما پی به توانمندی های خود ببریم. مربیان سازمان دانش آموزی طرحی نو درانداختند و پیشتازان سازمان دانش آموزی و خبرنگاران پانا هم با ارائه برنامه های جدید جلوی افسردگی احتمالی ناشی از عدم حضور در مجامع مختلف را گرفتند.

رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در خصوص برنامه های این سازمان عنوان کرد که نه تنها با ورود کرونا کار این تشکل عظیم تعطیل نشده، بلکه بیشتر از قبل به فعالیت خود ادامه داده و کارشناسان و مربیان سازمان دانش آموزی و همچنین دانش آموزان پیشتاز و خبرنگاران پانا با تولید محتواهای کاربردی گام مؤثری در خصوص جذب دانش آموزان برداشتند.

محمود رجبی پور گفت: با افتتاح استودیو تولید محتوا، با وجود کمبود امکانات به دانش آموزان اجازه دادیم که خود را محک زده و در زمینه های مختلف برنامه ارائه دهند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان کرمان گفت: پیشتازان سازمان دانش آموزی استان کرمان نشان دادند که کار تشکیلاتی تعطیلی ندارد و برای حفظ سلامت خود و جامعه نیاز است در شرایط خاص با یک تغییر جزئی در روند برنامه ها اجازه ورود نا آرامی ها را به زندگی ندهند.

وی افزود: تولید محتوا و اپلیکیشن های مختلف باعث ایجاد انگیزه در دانش آموزان شد و همین امر نقطه اتصال دانش آموزان مدارس مختلف با هم شد.

رجبی پور تاکید کرد: در سال تحصیلی جدید با ارائه برنامه های جدید طرحی نو در انداخته و امیدوارم شاهد حضور حداکثری دانش آموازن در سازمان دانش آموزی باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار