مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای تربیتی:

آموزش و پرورش عهده‌دار تربیت و بالندگی انسان‌های مستعد

گلستان(پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش استان گلستان عنوان کرد جشنواره‌ها و فعالیت‌های طرح اوقات فراغت در تابستان باعث تقویت ذهن پویای دانش‌آموزان می‌شود و به آنها کمک می‌کند بتوانند در کنار تحصیل به آموختن انواع هنرها مانند تذهیب، خوشنویسی، نقاشی، نگارگری و سایر رشته ها بپردازند.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۳۷
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش عهده‌دار تربیت و بالندگی انسان‌های مستعد

علی رمضانی، مدیرکل فرهنگی هنری اردوها و فضاهای تربیتی گفت: در ابتدا تشکر می‌کنم از تمامی همکاران فرهنگی در سطح کشور و به خصوص دبیران و معاونین فرهنگی که در این بحران بیماری کرونا از پای ننشسته و همواره در تلاش هستند تا جامعه ای پویا همراه با نوجوانان و جوانان خلاق داشته باشیم. آموزش و پرورش از یک سو ، تربیت و بالندگی انسان های مستعد جامعه را بر عهده دارد و تامین کننده نیازهای انسانی کشور در بخش های فرهنگی،‌ اجتماعی و اقتصادی است و از سوی دیگر عهده دار تربیت آینده سازانی است که روح معنوی اسلام در آنها نهادینه شده باشد و موجب رشد و بالندگی و کمال آنها در آینده شود.
وی در ادامه بیان کرد: در جامعه امروز که ما با بحران ویروس کرونا مواجه هستیم،آموزش و پرورش ضربه ای جدی را متحمل شده که با کمک شما فرهنگیان و دبیران و دانش آموزان توانسته این اختلالات و آسیب ها را به حداقل برساند و این بسیار تحسین برانگیز است. امیدواریم که در آینده ای نزدیک بتوانیم با آغاز فعالیت های فرهنگی آسیب های دوران یادگیری امور فرهنگی غیرحضوری را جبران کنیم.
در ادامه این نشست احسان گوهری راد، مدیر کل آموزش و پرورش گلستان ضمن تقدیر از نوجوانان خلاق گلستان گفت: جشنواره ها و فعالیت های طرح اوقات فراغت در تابستان باعث تقویت ذهن پویای دانش آموزان می‌شود و به آنها کمک می‌کند بتوانند در کنار تحصیل به آموختن انواع هنرها مانند تذهیب، خوشنویسی، نقاشی، نگارگری و سایر رشته ها بپردازند. امروزه در بخش آموزش با همکاری معلمان و زحمات آنها توانستیم در فضای مجازی فضایی را ایجاد کنیم که دانش آموزان بتوانند در آن به راحتی تحصیل کنند، اما در بحث پرورش با توجه به مشکلاتی که وجود داشت که حتی در جهان برقراری ارتباط پرورشی و فرهنگی امری جدید بود سختی های بسیاری بوده و این یک کار منحصر به فرد است.
وی در انتها بیان کرد: یکی از این امور مهم برگزاری فضای پرورشی فرهنگی در فضای مجازی بوده که بیش از ۱۸۷۰ پایگاه تابستانه در بستر فضای شاد و مراجع دیگر برای دانش آموزان با کمک مربیان و همکاران فرهنگی اجرا شده که بسیار قابل تحسین است. تمامی این فعالیت ها و جشنواره ها باعث می‌شود نوجوانان و جوانان این سرزمین با فرهنگ و هنر بیشتر آشنا شده و در مسیری روشن قدم بگذارند برای فردایی بهتر.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار