نشست فصلی نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان گیلان برگزار شد 

رشت (پانا) - نشست فصلی نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان گیلان به صورت مجازی دوشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ برگزار شد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۲۸
لینک کوتاه کپی شد
نشست فصلی نمایندگان دهمین دوره مجلس دانش‌آموزی استان گیلان برگزار شد 

رئیس مجلس دانش‌آموزی استان گیلان با اشاره بر اهمیت واکسیناسیون دانش‌آموزان و معلمین برای شروع سال تحصیلی گفت: اولویت تدریس ما بر آموزش حضوری است ولی باید بستر آموزش مجازی را هم گسترش دهیم و موانع موجود را حذف کنیم.
امیر محمد مهرجو گفت: امروزه مدارس ما نیازمند تحول در نحوه تدریس مجازی هستند، چون با شروع آموزش حضوری و با رعایت فاصله گذاری های اجتماعی در مدارس نمی‌توانیم حضور صددرصدی دانش‌آموزان را مشاهده کنیم، پس نباید آموزش مجازی را رها کرد. دانش‌آموزان هم باید با دو شیوه آموزش حضوری و مجازی تحصیل کنند، امیدواریم با ریشه کنی این ویروس شاهد افت تحصیلی نباشیم.

نائب رئیس اول مجلس دانش‌آموزی استان گیلان با این کلام سخنان خود را آغاز کرد: «باید مدارس استان را برسی کنیم چون نزدیک به ۲ سال است که آموزش حضوری نداشتند»
بهاره حسن‌زاده گفت: مشکلاتی که در زمان قبل از کرونا بود نباید فراموش شود، چون همواره در مدارس ما هستند.
وی در ادامه افزود: کمبود سرعت و قطعی اینترنت هم در بعضی از مناطق استان به چشم می‌آید و دانش‌آموزان را دچار مشکل می کند.

نائب رئیس دوم مجلس دانش‌آموزی استان گیلان با اشاره بر آغاز سال تحصیلی گفت: در این مدت مدارس و معلمین تجربه خوبی از آموزش مجازی کسب کردند که در آینده می‌تواند پایه های تحول نوین و مدرن آموزش و پرورش باشد.
محسن شریفی گفت: ما در این مدت شاهد تلاش‌های بی‌وقفه کادر آموزشی مدارس بودیم و خوشحالیم که شرایط رو به بهبودی است، ولی یادمان نرود که با بازگشایی مدارس باید تزریق درست بار علمی رو به دانش‌آموزان داشته باشیم که اگر این کار درست انجام نشود، شاهد افت تحصیلی خواهیم بود
وی در ادامه افزود: ویروس کرونا باعث ارتباط بیشتر معلمین و دانش‌آموزان و ایجاد پل ارتباطی مشترک بین آنها در پیام‌رسان های داخلی شده است و در آینده می‌توان از این ظرفیت استفاده های درستی انجام داد.

نائب رئیس دوم مجلس دختران هم با تأیید حرف های نمایندگان این موضوع رو اضافه کرد « پرورشی، در مدارس ما کمرنگ تر از همیشه شده است»
آنیتا فیروز گفت: ما باید تعادل دو بال آموزش و پرورش رو برای تحصیل و تربیت بهتر دانش‌آموزان رعایت کنیم ولی در دوران بحرانی کرونا با توجه به شرایط، این امر انجام نشده است.
فیروز در آخر با اشاره بر سند تحول بنیادین گفت: ما باید با آغاز تدریس حضوری شاهد آموزش های اجرایی این سند هم در سطح مدارس باشیم.

خبرنگار پانا: امیر محمد مهرجو

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار