دستگیری سارق جهیزیه 500 میلیونی

تهران (پانا) - رئیس پایگاه پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری مستاجر خیانت کار و کشف سرقت جهیزیه به ارزش 500 میلیون تومان، خبر داد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۱۳
لینک کوتاه کپی شد
دستگیری سارق جهیزیه 500 میلیونی

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ کارآگاه کیانوش ناصری گفت: نهم بهمن ماه سال گذشته یکی از شهروندان با دردست داشتن شکایت خود به پایگاه پنجم پلیس آگاهی مراجعه و تقاضای رسیدگی و پی جویی به پرونده خود را داشت؛ شاکی اعلام کرد، ششم بهمن ماه یک باب انباری به مساحت 50 متر مربع را به شخصی که خود را «امید» معرفی کرده اجاره داده است که وی متعهد شده کلیه وسایل جهیزیه اینجانب که در انباری مستقر بوده است را حفظ و نگهداری نماید و هرگونه کم و کسری آن را به عهده بگیرد.

وی ادامه داد: براساس اظهارات شاکی، بعد از بستن قرارداد به «امید» اعلام کردم یک نسخه از کارت ملی و سندی از محل سکونت خود را ارائه کند که بعد از دریافت کلید و با تماس های مکرر پاسخگو نبوده و به بهانه های مختلف مدارک را نیاورد و بعد از یک هفته به قوه قضاییه مراجعه کردم و درخواست فسخ قرارداد را دادم و بعد از دو ماه بدلیل زمان زیاد متوجه شدم که مستاجر خیانت در امانت کرده و کلیه جهیزیه که جمعاً 500 میلیون تومان بوده است را به سرقت برده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با دریافت شکایت، کارآگاهان با بهره گیری از شیوه های نوین و علمی کشف جرم موفق به شناسایی هویت اصلی متهم که «سعید» نام داشت شده و پس از شناسایی هویت متهم آدرس وی در محدوده رباط کریم را بدست آورند که پس از هماهنگی با مرجع قضائی و رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی «سعید» دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

ناصری افزود: شیوه و شگرد متهم بدین صورت بوده که با اجاره دادن یک باب انباری به مساحت 50 متر در ازای پیش پرداخت و اجاره بها با شاکی قرار داد بسته و بعد از مدتی خیانت در امانت کرده و اموال وی را به سرقت می برده است.

رییس پایگاه پنجم پلیس آگاهی فاتب گفت: با توجه به ادله بسیار قاطع و شناسایی صددرصدی از سوی شاکی، متهم به بزه ارتکابی اعتراف کرد و مقادیری از اموال شاکی کشف و تحویل وی شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار