فریادشیران: استعفای مددی بررسی می‌شود

تهران (پانا) - معاون اجرایی باشگاه استقلال می‌گوید قرار است استعفای مدیرعامل باشگاه استقلال توسط هیات مدیره و وزارت ورزش و جوانان مورد بررسی قرار بگیرد.

کد مطلب: ۱۲۱۶۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
فریادشیران: استعفای مددی بررسی می‌شود

به گزارش ایسنا، ناصر فریادشیران معاون اجرایی باشگاه استقلال در جمع خبرنگاران در خصوص استعفای احمد مددی از مدیرعاملی باشگاه استقلال اظهار کرد:‌ آقای مددی روز گذشته جلسه‌ای با وزیر ورزش داشتند و استعفای خود را به صورت کتبی و در اختیار هیات مدیره و آقای سجادی گذاشتند و قرار است استعفای ایشان مورد بررسی قرار بگیرد.

او ادامه داد:‌ قرار است فردا (دوشنبه) تمرین استقلال برگزار شود. هیچ اختلافی میان مجیدی و باشگاه وجود ندارد و اختلافات در ارتش سایبری که برخی‌ها آن را راه انداختند وجود دارد.

فریادشیران در خصوص هزینه‌های اردوی دبی تیم استقلال گفت: این حواشی وجود ندارد. آقای مددی بهترین امکانات را در اختیار تیم قرار دادند. آقای مجیدی و کادر فنی هم پولی برای این اردو نداده بودند.

معاون اجرایی باشگاه استقلال درباره تجمع روز گذشته هواداران استقلال گفت: این تجمع هم توسط ارتش سایبری صورت گرفته بود که درآمدهای خاص دارند. حدود ۳۰ پیج وجود دارد که این حرف‌ها را می‌زنند. زمانی که خودم در آکادمی بودم، پیجی تحت عنوان آکادمی به انتقاد از من می‌پرداخت و این پیج‌ها از طریق افرادی شارژ مالی می‌شوند. برخی از نیروهای سابق باشگاه در این پیج‌ها دخالت دارند.

او در خصوص حواشی‌ که در خصوص حضور فرشید اسماعیلی و تمدید قرارداد با او به وجود آمده است، اظهار کرد: آقای مددی و کادر مدیریت می‌خواهد ریشه بازیکن سالاری را قطع کند اما این ارتش سایبری نمی‌گذارد. همین الان مطالبات آقای نامجو مطلق، خسرو حیدری، مجتبی جباری، مرتضی تبریزی و اصغر حاجیلو پرداخت شد. یکی از اتفاقات خوب باشگاه جذب اسپانسر بود. الان آقای میری ۱۰۵ میلیارد به باشگاه تزریق کردند. بنده از طرف مدیرعامل از ایشان تشکر می‌کنم. شرایط فروش آقای قایدی خیلی از مشکلات را حل کرده است. بزرگ‌ترین بدهی‌ ما به آقای استراماچونی است. سعی ما این است که اصل قرارداد را پرداخت کنیم و وکلای ما تلاش می‌کنند که این کار را انجام دهیم.

فریادشیران در خصوص حواشی‌ که در خصوص کادر مدیریت به وجود آمده است، خاطرنشان کرد: شما می‌بینید افرادی که کنار باشگاه تجمع می‌کنند، آدم‌های تکراری هستند. آن حرکتی که آن جوان کنار فرودگاه کرد، توهین به همه پیشکسوت‌ها بود. من خودم از دیدن آن صحنه و توهین به آقای مظلومی گریه کردم. آن‌ها به حجازی‌ها و پورحیدری‌ها هم رحم نکردند. آن‌ها به امیر قلعه‌نویی که خودم با او زاویه دارم، رحم نکردند. امروز آقای نظری مصاحبه کرده است و گفته می‌خواستیم او را اخراج کنیم. آقای نظری! شما که بچه تهران نبودی و به شورای شهر تهران آمدی، بهتر نیست سکوت کنی؟ آقایان عبدیان و نامداری و توفیقی! سکوت کنید بگذارید باشگاه آرامش داشته باشد. باشگاه دارد کارش را انجام می‌دهد و ما داریم تلاش می‌کنیم اما نمی‌گذارند. این ارتش فحاش مجازی نمی‌گذارد ما کارمان را انجام دهیم. صحبت‌های آقای فکری واقعا درست بود. درود به شرف آقای فکری که این صحبت‌ها را انجام داد.

او در ادامه افزود: کجای دنیا مدیرعامل سابق یک باشگاه به همراه چند پیشکسوت که علیه مدیریت حرف می‌زنند سر تمرین استقلال می‌رود. الان ۳۲ نفر علیه من حرف زدند. خود آقای عبدیان که پلاستیک فروش است، با من صحبت کرد و به عنوان عضو هیات امنای آکادمی باشگاه استقلال آمد. خدا سعادتمند نابودگر را با آن قراردادهای نجومی که درست کرد خیر بدهد. الان همه آن‌ها درباره باشگاه استوری می‌گذارند. محمود بابایی چه کاره است که می‌گوید برای تولید محتوا در فضای مجازی ۶۰۰ میلیون می‌دهد؟ پس این ارتش مجازی چیست؟ قراردادهایی که آقای مددی بست، برای اولین بار در ایران رخ داده بود. آقای مددی در دوره هیات مدیره سابق تنها بود اما آقای سلطانی‌فر حمایت کردند و آقای سجادی هم تصمیم خود را می‌گیرد و امیدوارم استقلال به دور از ارتش فحاش به آرامش برسد. من از نهادهای نظارتی خواهش می‌کنم که پیگیری‌های لازم را در خصوص این پیج‌ها انجام دهد. ما عبدالمالک ریگی را در هواپیما دستگیر کردیم. آن‌ها به من ماموریت دهند من همه آن‌ها را در عرض یک هفته دستگیر می‌کنم. آن پیج ارتش تاجی چه پیجی است که می‌خواهد به باشگاه فحش ناموس بدهد؟

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار